دستگاه اسکی فضایی باشگاهی وسیله ای پر فایده در هایپر جیم:

در این مقاله می خواهیم به توضیح دستگاه اسکی فضایی باشگاهی بپردازیم. در واقع امکانات و آپشن های موجود در دستگاه اسکی فضایی باشگاهی موجب می شود تا ورزشکاران بتوانند به صورت حرفه ای تر از آن استفاده کنند. همان طور که می ‌دانید دستگاه اسکی فضایی باشگاهی دارای دو پدال مدور بوده است. این پدال ها هرگز شبیه به پدال دوچرخه ثابت نیستند. زمانی که افراد با پاهای خود را روی پدال می‌ گذارند تا آخر تمرین و فعالیت خود پا و پدال از هم جدا نخواهد شد. از این رو افرادی که دارای عارضه هایی چون کمردرد، درد زانو،  مفاصل درد، مشکلات ستون فقرات و غیره هستند. می توانند از اسکی فضایی باشگاهی استفاده کنند. چرا که این وسیله هیچ گونه فشاری روی مفاصل و عضلات وارد نخواهد ساخت. توجه داشته باشید اگر از دستگاه اسکی فضایی باشگاهی یا هر نوع وسیله ی ورزشی دیگر استفاده می کنید از آن در طول هفته یک الی دو روز را استراحت کنید. توجه داشته باشید که ورزش و فعالیت می تواند برای بدن افراد مفید باشد اما اگر فعالیت و ورزش کردن به شیوه درست و مناسب انجام نشود نه تنها موجب افزایش سلامت افراد نشده بلکه می تواند موجب آسیب دیدن افراد شود. یکی از مهم ترین علت هایی که پزشکان به افراد توصیه می کنند که از دستگاه اسکی فضایی های باشگاهی استفاده کنند، بیماری های قلبی و عروقی آن ها می باشد. همواره افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی هستند بایستی بدون وقفه همواره یک تمرین سبک منظم را داشته باشند. البته این تمرین نباید چنان سنگین باشد که میزان ضربان قلب آن ها افزایش یابد. بلکه تنها باید کمی بیش تر از فعالیت های روزانه شدت داشته باشد. در واقع یک تمرین مناسب برای قلب و عروق می باشد.  اسکی فضایی باشگاهی می تواند باعث افزایش ضربان قلب به میزان لازم شود.

اهمیت دستگاه اسکی فضایی باشگاهی در هایپر جیم:

یکی از ویژگی های دستگاه اسکی فضایی باشگاهی، تحریک استخوان و افزایش جذب کلسیم در افراد می شود. این افراد دچار تراکم استخوان شده و در سنین بالا دچار پوکی استخوان نخواهند شد. ورزش هایی نظیر پیاده روی یا دویدن نیز می توانند مانند اسکی فضایی باشگاهی برای استخوان‌ ها عمل کنند اما متاسفانه فشاری که پیاده روی، روی مفاصل و عضلات وارد می ‌کنند بیش تر از دستگاه اسکی فضایی باشگاهی بوده و ممکن است موجب آسیب رساندن به افراد شود. زنان باردار می توانند از دستگاه اسکی فضایی باشگاهی استفاده کنند. به طور کلی هیچ محدودیتی برای استفاده از دستگاه ‌های اسکی فضایی خانگی وجود ندارد. به همین جهت اگر شما قصد باشگاه رفتن را ندارید اما می خواهید به تناسب اندام برسید. ما به شما توصیه می‌کنیم که از فروشگاه هایپر جیم خرید اسکی فضایی خانگی را انجام دهید و در طول هفته حداقل ۳ روز حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به ورزش کردن با آن بپردازید. در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با دستگاه اسکی فضایی باشگاهی توضیح دهیم. به طور کلی همه ی ما می ‌دانیم که دستگاه اسکی فضایی یا همان الپتیکال یکی از انواع معروف دستگاه های وسیله های ورزشی می باشند. این دستگاه به طور کلی به دو دسته دستگاه اسکی فضایی خانگی و اسکی فضایی باشگاهی تقسیم می شود. مسلما بین این دو دستگاه و دو نوع تفاوت‌ هایی وجود دارد اما می ‌دانیم که در باشگاه ‌ها افراد حرفه ‌ای و ورزشکار با این وسیله های ورزشی فعالیت دارند. در واقع می توان گفت که همه وسیله های ورزشی که از نوع باشگاهی می‌باشند حرفه ای تر بوده و می ‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. آن دسته از وسیله های ورزشی که دارای موتور هستند اگر از نوع باشگاهی باشند مسلماً به مراتب پر قدرت تر خواهند بود. اگر نیز بدون موتور باشند همانند دستگاه اسکی فضایی باشگاهی دارای امکانات و آپشن های هستند که می‌ توانند کاربری را برای افراد راحت تر سازند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()