بهترین اسکی فضایی خانگی موجود در هایپر جیم:

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با دستگاه اسکی فضایی خانگی توضیح دهیم. باید بدانید که دستگاه اسکی فضای خانگی یا همان الپتیکال یکی از انواع مختلف وسیله های ورزشی می باشد که شما می توانید در خانه ها و باشگاه ها آن را مشاهده نمایید. همانند هر وسیله ی ورزشی دیگری دستگاه اسکی فضایی خانگی دارای معایب و مزایایی است. اگر چه چند عیب کوچک نیز این دستگاه دارد اما تعداد بی شماری از مزیت ها وجود دارند که ما در این مقاله آن را برای شما ذکر خواهیم نمود. دستگاه اسکی فضایی خانگی همانند تردمیل و دوچرخه ثابت چندان معروف نیست اما می ‌تواند عملکردی به مراتب بهتر از این وسیله ها داشته باشد. اسکی فضایی در واقع برای افراد ایجاد یک فعالیت هوازی را فراهم می ‌نماید. تاثیرات مثبت این دستگاه روی بدن فوق العاده می باشد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید میزان اکسیژن رسانی در بدن خود، تعداد ضربان قلب در هر دقیقه و میزان تشکیل اسید لاکتیک در بدنتان را تغییر دهید. این تغییرات در بدن می‌ توانند موجب افزایش حجم عضلات شما و کاهش حجم چربی های بدن شما شوند. از این رو از دستگاه اسکی فضایی خانگی برای کاهش وزن، چربی سوزی و سوزاندن کالری و انرژی استفاده می نمایند. همان طور که در مقاله های قبل نیز به آن اشاره نمودیم، دستگاه اسکی فضایی خانگی دارای مزیت های بسیار زیادی است که از جمله آن می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

 افزایش سوخت و ساز بدن

کمک به بهبود دستگاه تنفسی

کمک به بهبود دستگاه قلبی و عروقی

 افزایش چربی سوزی

 تصفیه ی خون

 افزایش و تقویت عضلات و حجم آن

و غیره.

 تصور غلط راجع به این دستگاه های ورزشی خانگی در میان مردم به وجود آمده است، این است که افراد با استفاده از دستگاه های ورزشی خانگی نظیر: اسکی ‌فضایی خانگی، دوچرخه ثابت خانگی، تردمیل خانگی و غیره دچار بیماری ‌های مفصلی، مشکلات استخوان و عضلات خواهند شد.

 اهمیت دستگاه اسکی فضایی خانگی در هایپر جیم:

همان طور که می دانید خرید تردمیل، دوچرخه ثابت و خرید الپتیکال باشگاهی یا همان اسکی فضایی خانگی در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر می باشند. استفاده درست از هر کدام می ‌تواند موجب افزایش سلامتی و بهبود عملکرد برخی از دستگاه ‌های بدن شود. اسکی فضایی خانگی به خاطر این که موجب حرکت تمامی اندام های بدن شما می شود. یک لاغری و تناسب اندام یکسان را به شما هدیه می بخشد. جالب است بدانید که یکی از مهم ترین عملکرد های این وسیله ورزشی این است که باعث چربی سوزی و کوچک شدن شکم افراد می ‌شود. پس از این که شکم افراد با استفاده از این وسیله ی ورزشی کوچک شد. سپس از عضلات شکم آن ها با استفاده از این دستگاه سفت می شود و به سختی بزرگ خواهد شد. به همین جهت ورزشکاران برای چربی سوزی یا به اصطلاح خشک کردن بدن خود از دستگاه اسکی فضایی خانگی استفاده را می‌نمایند. با استفاده از اسکی فضایی خانگی شما می توانید به صورت مدام یک تمرین حرفه ای در طول روز داشته باشید. اگر سعی کنید که یکی نوع تمرین ساده را به صورت مداوم در چندین ماه انجام دهید، مطمئناً کارایی این دستگاه و ورزش را چند برابر خواهید دید. یکی از مزیت های دستگاه اسکی فضایی خانگی می توان به استخوان‌ سازی اشاره نمود. جالب است بدانید که این دستگاه هیچ گونه فشاری به مفاصل و رباط و تاندون پا نمی آورد. تنها فشاری که شما بر اثر این وسیله حس می کنید بر استخوان ها وارد خواهد شد. وقتی که یک فشار ملایم و بدون آسیب روی استخوان ها باشد، استخوان ها دچار افزایش تراکم و جذب بیش تر کلسیم می شوند. در واقع این وسیله با فشار ملایمی که به استخوان افراد می  ‌آورد موجب افزایش جذب کلسیم توسط استخوان آن ها شده و درنتیجه تراکم استخوان می‌ شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()