تعمیر ظرفشویی توسط افراد متخصص قابل انجام است چون نیاز به کسب آگاهی نسبت به ساختار مکانیکی و الکتریکی چنین دستگاه هایی دارد. به عنوان مثال، اگر ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند، ممکن است فیلتر یا پمپ تخلیه مسدود شده باشد یا خرابی در سیستم هیدرولیک مشاهده شود. در این صورت، سرویس و تعمیر ظرفشویی توسط مجموعه تعمیر پرشین به مشتریان ارائه داده می شود چون دارای سابقه طولانی در زمینه خدمات تعمیرات لوازم خانگی می باشند.

ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی و سرویس دوره ای در محل

موقعیت های متفاوتی ممکن است پیش آید که ماشین ظرفشویی دچار آسیب و نقص فنی شوند. در این صورت، می بایست پیش از استفاده‌ی دستگاه، بهتر است نسبت به سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام اساسی صورت گیرد. همانطور که بدان اشاره نمودیم، تعمیر ظرفشویی ممکن است به دلایل مختلفی نیاز باشد. در زیر به برخی از ایرادات رایج اشاره می شود:

  • عدم شستشوی صحیح ظروف: ظروف به خوبی شسته نمی شوند. این مشکل می تواند به دلیل انسداد نازل های آب یا کیفیت پایین مواد شوینده باشد. در این صورت تعمیرکار اقدام به عیب یابی و تعمیر ظرفشویی در محل می نماید.
  • نشت آب: نشت آب در اطراف دستگاه می تواند ناشی از خرابی در پکینگ ها، شلنگ ها یا نشتی در قسمت های داخلی باشد.
  • صدای غیرعادی: صدای بلند و غیرمعمول ممکن است ناشی از خراب شدن بلبرینگ موتور یا انسداد در پمپ باشد.
  • چراغ‌های خطا: اگر چراغ‌های دستگاه به شکل غیرمعمول روشن شوند، ممکن است نشان‌دهنده وجود یک مشکل خاص باشد، که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

اگر با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید و در صورت لزوم با تکنسین حرفه‌ای در مرکز تعمیر پرشین مشورت کنید تا از خرابی های جدی‌تر برای دستگاهتان جلوگیری کنید.

 

تعمیر ظرفشویی از دیگر خدماتی است که مراکز تعمیرات لوازم خانگی به افراد ارائه می دهند. با توجه به اینکه اکثر افراد در منزل دارای ماشین ظرفشویی علاوه بر لباسشویی هستند، به دلیل ساختار مکانیکی و الکتریکی باید یک تعمیرکار حرفه‌ای که با آن آشنایی دارند، عیب یابی و تعمیر ظرفشویی را انجام دهند. مجموعه تعمیر پرشین بر روی تعمیرات لوازم خانگی تمرکز دارند و بدین ترتیب قادر به ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیر ظرفشویی در محل می باشند.

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی در مدت زمان کوتاه

قسمت های مختلف ماشین ظرفشویی دارای قطعات متعددی است که هر کدام از آن ها وظیفه انجام فعالیت خاص دارند و در صورت آسیب و نقص فنی می توانند دچار اختلال در عملکرد و به طور کلی، خاموش شدن ماشین گردد. در این صورت، تعمیر ظرفشویی می تواند چالش‌برانگیز باشد، اما با رعایت نکات زیر، یک تکنسین مجرب می تواند مشکلات را بهتر شناسایی و رفع کند:

  • برق و ایمنی: قبل از هرگونه تعمیر ظرفشویی، اطمینان حاصل کنید که دستگاه از برق جدا شده است. این کار به جلوگیری از شوک الکتریکی کمک می کند.
  • بررسی نشانه ها: شناسایی مشکلات رایج مانند نشتی آب، عدم شستشو یا خشک نشدن ظروف. هر کدام از این نشانه ها می تواند به علت های مختلفی باشد.
  • فیلترها و نازل‌ها: فیلترهای ظرفشویی را به‌طور دوره‌ای پاک کنید. مسدود شدن فیلترها می تواند باعث کارکرد نادرست دستگاه شود. همچنین نازل ها را بررسی کرده و مطمئن شوید که قطرات آب به‌درستی پخش می شوند. در این صورت تکنسین بایستی تعمیر ظرفشویی در محل را با ابزارآلات مخصوص انجام دهد.
  • سیستم تخلیه: اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه مسدود نشده باشد. در صورتی که آب به‌درستی تخلیه نمی شود، ممکن است شیء خارجی در شلنگ گیر کرده باشد.
  • استفاده از شوینده مناسب: از شوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید تا از رسوبات و مشکلات ناشی از مصرف شوینده های نامناسب جلوگیری کنید.

بازنگری در این نکات می تواند به شما کمک کند تا ظرفشویی خود را به درستی نگه‌داری و در اسرع وقت نسبت به درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی در محل از طریق مرکز تعمیر پرشین اقدام نمائید.

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایــتا              09941256973

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 10
نمایش همه
علاقه مندی ها ()