کمربند ایمنی یکی دیگر از اقلام مهم و کاربردی در لیست تجهیزات ایمنی به شمار می رود که می توان در طرح و برندهای مختلف خریداری کرد. در حال حاضر توسط فروشگاه رادین ایمن، شاهد فروش کمربند ایمنی هارنس هستیم که ایمنی بیشتری را برای کاربر فراهم می آورد. متقاضیان خرید کمربند ایمنی برای موقعیت های مختلف حین کار نیاز به این ابزار دارند، تا بدین وسیله بتوانند خود را در برابر سقوط از ارتفاع بالا ایمن سازند.

خرید کمربند ایمنی هارنس برای مشاغل مختلف

مشاغل متعددی همچون ساختمان‌سازی، تکنسین های برق‌کار، پالایشگاه های نفت و گاز، کارگران در کشتی، نیروی هوایی و ... در برخی از مواقع که کارگران در موقعیت های سخت کاری، منجمله فعالیت در ارتفاع بالا حضور دارند، به منظور حفظ ایمنی خود نیازمند به خرید کمربند ایمنی هارنس هستند. قیمت کمربند ایمنی نیز مبتنی بر جنس متریال به کار رفته، مدل و برند متفاوت تعیین می گردد.

  • کار با ماشین‌آلات سنگین : در برخی مواقع، کارگران هنگام کار با ماشین‌آلات سنگین نیاز به استفاده از هارنس دارند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.
  • کار در فضاهای بسته : در محیط هایی مانند مخازن یا تونل‌ ها، استفاده از کمربند ایمنی هارنس برای نجات و ایمنی افراد ضروری است.
  • کار در ارتفاع : در کارهایی که نیاز به فعالیت در ارتفاع دارد، مانند ساختمان‌سازی، نصب تجهیزات، تعمیرات و نگهداری، خرید کمربند ایمنی برای جلوگیری از سقوط ضروری است.
  • تعمیر و نگهداری : تکنسین ها و تعمیرکاران در حین کار بر روی سکوها یا در فضاهای محدود به کمربند ایمنی هارنس نیاز دارند تا از حوادث جلوگیری کنند.

جهت بررسی بیشتر و مشاهده طرح های متنوع کمربند ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیه محصولات موجود، در نهایت با اطمینان خاطر می توانید برای خرید کمربند ایمنی هارنس تصمیم بگیرید.

فروش کمربند ایمنی در مدل های متفاوت : فروشگاه رادین ایمن

کارفرمایان بایستی متناسب با شرایط محیطی که با آن روبرو هستند، نیاز به تهیه تجهیزات ایمنی مناسب برای کارگران می باشند تا بدین وسیله بتوانند آنان را برای شرایط خطراناک در محیط کار ایمن سازند. خرید کمربند ایمنی برای افرادی که در موقعیت های مختلف کاری که در ارتفاع فعالیت می کنند، یک ضرورت محسوب می گردد. همانطور که می دانید، انتخاب تجهیزات ایمنی مناسب به افراد این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با موقعیت، میزان صدمات وارده بر افراد را کاهش دهند. فروش کمربند ایمنی هارنس در مدل های متفاوت به افراد این امکان را می دهد که نیم تنه بالا و یا کل بدن را در برابر خطرات احتمالی سقوط از ارتفاع ایمن نگه دارند. فروشگاه رادین ایمن بر حسب نیاز صنایع مختلف، در لیست تجهیزات ایمنی، اقدام به فروش کمربند ایمنی در برندهای معتبر می نمایند.

مزیت خرید کمربند ایمنی هارنس

انتخاب مدل مناسب کمربند ایمنی بستگی به نوع فعالیت، شرایط کاری و نیازهای ایمنی خاص دارد. مهم است که کمربند ایمنی هارنس استانداردهای ایمنی را رعایت می کند و به خوبی مناسب با ارگونومی بدن فرد طراحی شده و قابل استفاده هستند. برخی از ویژگی های شاخص و بارز که هنگام خرید کمربند ایمنی هارنس با آن روبرو می شوید، عبارتند از:

  • کمربند ایمنی هارنس با قابلیت سبک و قابل حمل بودن
  • ویژگی ها: طراحی ساده و سبکی دارند که برای استفاده مکرر مناسب است.
  • کاربرد: کارگران ساختمانی و تعمیرکاران.
  • کمربند ایمنی هارنس با قابلیت سیستم نجات
  • ویژگی ها: شامل امکاناتی برای نجات سریع در صورت سقوط هستند.
  • کاربرد: در صنایع با خطر سقوط بالا.
  • کمربند ایمنی هارنس مخصوص صنایع خاص
  • ویژگی ها: طراحی شده برای صنایع خاص مانند معدن، نفت و گاز یا صنایع شیمیایی. ممکن است شامل ویژگی های اضافی مانند مقاومت در برابر مواد شیمیایی باشند.
  • کاربرد: کارگران معدن، تکنسین های نفت و گاز.

آدرس فروشگاه : بازار آهن شادآباد میدان ( سابق ) جانبازان پاساژ بزرگ شهر ابزار گذر 4 واحد 2

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 43
نمایش همه
علاقه مندی ها ()