لازم است که بدانید، قشر عظیمی از افراد در جوامع مختلف به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت هستند. از این رو، سیستم آموزشی نیز تلاش نموده از این بستر پهناور برای گسترش خدمات  آموزش مجازی  استفاده نمایند. بنابراین راه اندازی فعالیت مدرسه آنلاین، شرایط آموزش غیر حضوری را پایه‌ریزی می کنند. این فضای گسترده و بدون محدودیت مکانی، به دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی کمک می کند که بتوانند برای یادگیری شرایط مناسب و آرامش‌بخشی را مهیا سازند.

گسترش خدمات آموزش مجازی

در نتیجه خدمات آموزش مجازی می تواند به بهینه‌سازی فرصت های موجود کمک کند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با توجه به تمرکزی که بر روی سیستم آموزش غیر حضوری دارند، در طول سال ها فعالیت متوالی، دانش‌آموزان متعددی در مقطع تحصیلی متوسطه فارغ التحصیل شده‌اند.

مزیت سیستم آموزش مجازی بسیار است و به همین علت، والدین توانسته‌اند بر روی چنین خدماتی نیز متمرکز شوند. ارائه چنین پیشنهاداتی به دانش‌آموزان، باعث می گردد تا افراد مستعد، باهوش و توانمند بتوانند متناسب با موقعیت تحصیلی خود، از شرایط موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. اگر در پی استفاده از خدمات آموزش از راه دور هستید، بررسی وضعیت چنین موقعیت‌ هایی به والدین کمک می کند که شرایط بهتری را برای پیشرفت تحصیلی فرزندان خود فراهم آورند. از مزایای سیستم آموزش مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف‌پذیری: انعطاف‌پذیری از نظر موقعیت مکانی که فرد برای شرکت در کلاس آنلاین انتخاب می کند، مطرح می شود.
  • کیفیت بالای آموزش: مدرسه آنلاین برای ارائه خدمات آموزش مجازی در مدرسه آنلاین از معلمین و اساتید مجرب استفاده می کنند. در نتیجه کیفیت خدمات آموزشی در چنین مجموعه هایی از کیفیت بالا برخوردار می باشد.
  • آسودگی خاطر و راحتی: بدون آنکه نگرانی نسبت به زمان حضور فیزیکی در مدرسه داشته باشید، می توان در کلاس های آنلاین در منزل و هر محیط دیگری شرکت کرد.

 

آموزش مجازی شرایط یادگیری به صورت غیرحضوری را برای افراد فراهم می آورد. چنین سیستم هایی در ایران نیز رو به توسعه و گسترش می باشد. بنابراین والدینی که به دنبال مهیا نمودن شرایط مناسب برای ادامه تحصیل فرزندان خود در مقاطع تحصیلی مختلف هستند، متناسب با موقعیت پیش رو می توانند با ثبت‌نام در مدرسه آنلاین از سیستم آموزش مجازی استفاده نمایند. با توجه به اینکه ممکن است برخی از افراد به دلایل مختلف همچون داشتن اضطراب در اجتماع، مشکلات و معلولیت جسمانی، تیزهوشی و مواردی از این قبیل می توانند از سیستم آموزش مجازی بهره‌مند گردند.

اهدف اصلی خدمات آموزش مجازی

اگر به دنبال ثبت نام فرزندان در مدرسه آنلاین هستید، می بایست از چالش های آن نیز مطلع باشید. یکی از این چالش های مهم می توان به عدم دسترسی یکسان به اینترنت پرسرعت اشاره کرد که برخی از مناطق ممکن است از آن محروم باشند. البته ممکن است شرایطی برای انزوای بیشتر و همچنین روبرو شدن با همسالان و همچنین حضور در اجتماع مهیا شود. در نتیجه بهتر است والدین تمام موقعیت های پیش‌رو را بسنجد و سپس نسبت به استفاده از خدمات آموزش مجازی تصمیم بگیرد.

در عین حال متناسب با موقعیتی که از آن برخوردار هستید، می توانید از شرایط موجود به بهترین شکل برای پیشرفت تحصیلی فرزند با استعداد خود استفاده کنید و مانع از ترک تحصیل آن شوید. در حالت کلی، این والدین هستند که با بررسی وضعیت کنونی فرزندان خود و وجود چالش ها می توانند نسبت به استفاده از خدمات آموزش مجازی تصمیم بگیرند. چندین سال است که شاهد توسعه سیستم آموزشی در سطح کشور هستیم. در همین راستا، بیش از سه دهه است که شاهد ارائه خدمات مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به صورت غیرحضوری می باشیم. در طول سال ها خدمات‌رسانی، دانش‌آموزان موفق و مستعدی را از طریق خدمات آموزش مجازی به جامعه تحویل داده است.

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه(ثبت‌نام خارج از کشور): 02122383272
02122383598

شماره تماس واحد بزرگسال پسرانه / داخل کشور: 02122384524

واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()