نکات فراوانی وجود دارد که باعث گسترش خدمات آموزش از راه دور در داخل کشور می شود. در همین راستا، در چند دهه اخیر شاهد راه اندازی مدرسه آنلاین و ارائه خدمات آموزش از راه دور توسط اساتید مجرب و کار بلد هستیم. در عصر کنونی که بیشتر عموم افراد حتی دانش‌آموزان در حال استفاده از اینترنت هستیم و فعالیت در شبکه های اجتماعی همواره رو به افزایش می باشد، در بخش آموزش نیز می توان از چنین بستری به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. چندین دهه از فعالیت مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در خدمات آموزش مجازی می گذرد و این مجموعه توانسته‌اند در عمل موفقیت‌آمیز بودن چنین خدماتی را به اثبات برسانند.

ویژگی های مهم خدمات آموزش از راه دور

در حالت کلی، می توان گفت: ایجاد یک سیستم آموزش از راه دور، شرایط بهتری را برای افراد علاقه‌مند به تحصیل فراهم می آورد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که موقعیت حضور فیزیکی فرزندانتان برای رفتن به مدرسه وجود ندارد، می توانید از سیستم آموزش از راه دور مدارس آنلاین بهره‌مند گردید. در این صورت با کمک سامانه آموزش از راه دور، کلیه فرآیند یادگیری مطالب مرتبط به کتب آموزشی را در مقاطع تحصیلی مختلف به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام دهید.

بدون محدودیت مکانی و همچنین با صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد به مدرسه و همچنین اتلاف زمان، می توان در محیطی امن به یادگیری پرداخت. امروزه بیشتر شاهد نقش برجسته سیستم یادگیری و آموزش از راه دور هستیم چون ایجاد فضای شخصی برای دانش‌آموزان، می تواند به آنان آزادی و وقت بیشتر برای مطالعه فراهم آورد. در نتیجه متناسب با مقطع تحصیلی خود، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی ثبت نام در خدمات دوره آموزش مجازی می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 

آموزش از راه دور جزء سامانه یادگیری الکترونیکی است که می توان از خدمات آن در تمام دوره های آموزشی، اعم از مقطع تحصیلی راهنمایی، متوسطه هم استفاده کرد. علاوه بر آنکه شاهد فعالیت سیستم آموزش از راه دور در دانشگاه ها و برخی از مراکز آموزشی دیگر می باشیم. از مزایای شاخص و بارز سیستم آموزش از راه دور و گسترش فعالیت مدرسه آنلاین در سراسر جهان می توان به کاهش هزینه های آموزشی، عدم محدودیت مکانی، یادگیری با انعطاف پذیری دوره های آموزشی، ایجاد فضای آرامش بخش و شخصی و ... اشاره کرد. البته مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به صورت عملی، در طول چندین دهه فعالیت در عرصه سیستم آموزش الکترونیکی، توانسته است دانش‌آموزان متعددی را در مقاطع تحصیلی مشخص فارغ نماید.

سیستم آموزش از راه دور و دسترسی آسان به جزوات

از مهمترین مزایای گسترش سیستم آموزش از راه دور می توان به فراهم نمودن فضای مناسب برای ارتقاء تحصیلی افراد مستعد و توانمند به دوره های بالاتر اشاره کرد. علاوه بر آن که امکان تحصیل برای دانش‌آموزانی که متأسفانه با معلولیت جسمانی روبرو هستند فراهم می شود. بنابراین دیگر نیاز نیست نگرانی نسبت به یادگیری و کسب مهارت این دسته از دانش آموزان داشته باشید. سرعت یادگیری در سیستم آموزش از راه دور افزایش پیدا می کند و به نحوی شرایط برای دسترسی به کلیه مطالب آموزشی به صورت آرشیو برای دانش‌آموزان فراهم می باشد.

بنابراین در هر زمان، فرد می تواند مطالب آموزش داده را مطالعه نموده و ایرادات خود را مرتفع سازد. اگر فرزند شما از آن دسته افرادی است که قابلیت یادگیری غیر حضوری را دارد، با ثبت‌نام در مدرسه آنلاین می توانید بهترین شرایط برای یادگیری را فراهم آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی استفاده از خدمات آموزش از راه دور برای فرزندتان می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل نمائید. متناسب با مقطع تحصیلی دانش‌آموزان، می توانید در مدرسه آنلاین ثبت نام کنید و از سیستم آموزش غیر حضوری بهره گیرید.

 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه(ثبت‌نام خارج از کشور): 02122383272
02122383598

شماره تماس واحد بزرگسال پسرانه / داخل کشور: 02122384524

واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()