چندین سال است که مؤسسه بین المللی راد قادر به ارائه کلیه خدمات مشاوره مهاجرت منجمله پذیرش تحصیلی و شغلی، اخد ویزای تحصیلی و کاری، انواع استارت آپ، انجام فعالیت های اقامتی و کارهای مالی و حسابداری مراجعین محترم خود را انجام دهند. با توجه به اینکه شرایط و ضوابط مرتبط به مهاجرت تحصیلی و شغلی همواره از سوی کشورهای خارجی در حال تغییر هستند، در حالت کلی، بهتر است از مراکز معتبر خدمات مشاوره مهاجرت دریافت کنید. در ادامه مقاله این هفته به صورت مختصر شما را بیشتر با این موضوع مهم آشنا خواهیم نمود.

چه افرادی نیاز به مشاوره مهاجرت دارند؟

افرادی که به دنبال مشاوره برای مهاجرت هستند، ممکن است عبارتند از:

  • افرادی که به دنبال فرصت ‌های شغلی و اقتصادی بهتر در خارج از کشور هستند. آنها ممکن است در کشور خود فرصت ‌های شغلی مناسبی نداشته باشند و به دنبال مهاجرت به یک کشوری با بازار کار قوی و شرایط اقتصادی بهتر هستند. در این صورت مشاوره مهاجرت به آنان کمک می کند که بتوانند متناسب با وضعیت اقتصادی و همچنین اهداف خود، کشور و شرایط مناسب تری را انتخاب کنند.
  • افرادی که به دنبال تحصیلات بالاتر هستند. برخی از اشخاص ممکن است به دنبال فرصت ‌های تحصیل در دانشگاه ‌ها و مؤسسات آموزشی برجسته در خارج از کشور خود باشند. در این صورت با برگزاری جلسات مشاوره مهاجرت، راحت‌تر می توانند مراحل أخذ پذیرش دانشجویی و همچنین دریافت ویزای تحصیلی را انجام دهند.
  • اشخاصی که به دنبال حفظ امنیت و آرامش خود هستند. این افراد ممکن است در کشور خود با مشکلات امنیتی و سیاسی روبرو شده باشند و به دنبال مکانی با شرایط زندگی آرام و امن هستند.
  • افرادی که به دنبال تجربه ‌های جدید و فرهنگ ‌های مختلف هستند. برخی افراد علاقه‌مند به زندگی در یک محیط چندفرهنگی می باشند و به دنبال تجربه زندگی در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه دیگری هستند.

در قسمت فوق تنها اشاره مختصر به افرادی داشتیم که می توانند جهت تسهیل موقعیت پیش روی خود، از طریق مؤسسه بین المللی راد خدمات مشاوره برای مهاجرت را دریافت کنند. همانطور که می دانید، مشورت کردن با افراد خبره، باعث می گردد تا مسیر بهتری را بتوان انتخاب کرد.

 

مشاوره مهاجرت برای اهداف گوناگون می تواند صورت گیرد. چرا که افراد زیادی متناسب با موقعیت اجتماعی، فرهنگی، تحصیلی و شغلی که با آن روبرو هستند، ممکن است تمایل به مهاجرت داشته باشند. در این صورت خدمات مشاوره برای مهاجرت، راهکار مناسبی است که افراد می توانند پیش از هر اقدامی برای صرفه‌جویی در هزینه ها از چنین فرصتی بهره‌مند گردند. مؤسسه بین المللی راد در طول سال ها فعالیت حرفه‌ای خود توانسته‌اند پرونده های متعددی را با موفقیت به اتمام برسانند.

مسائل پیرامون جلسات مشاوره مهاجرت

این مجموعه معتبر همواره آماده ارائه خدمات رسانی به مراجعین محترم هستند. همانطور که می دانید، مشاوره مهاجرت می‌ تواند به افراد در بسیاری از موارد کمک کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • انتخاب مقصد مناسب: مشاوران مهاجرت با توجه به شرایط فردی، تحصیلی، حرفه‌ای و خانوادگی افراد، به آن ‌ها کمک می‌ کنند تا مقصد مناسب برای مهاجرت خود را انتخاب کنند.
  • اطلاعات در مورد قوانین و مقررات: در جلسات مشاوره مهاجرت، مشاوران اطلاعات کاملی در مورد قوانین و مقررات مهاجرت در کشور مقصد فراهم می ‌کنند و در اختیار فرد قرار می دهند تا بتوانند شرایط خود را با این قوانین و مقررات تطابق دهند.
  • راهنمایی در مورد مستندات و پروسه ‌های مهاجرت: مشاوره برای مهاجرت به افراد کمک می‌ کند تا مستندات لازم برای مهاجرت خود را تهیه و پروسه‌ های مکتوبی و جلسات مصاحبه حضوری را به درستی دنبال انجام دهند.
  • راهنمایی در مورد زبان و فرهنگ: یکی دیگر از مسائلی که در مذاکرات مشاوره مهاجرت با شما تبادل اطلاعات می گردد، بررسی مدارک مورد نیاز در خصوص زبان است تا با زبان و فرهنگ کشور مقصد بتوان تطبیق داد.

به طور کلی، مشاوره مهاجرت به افراد کمک می‌ کند تا بهترین تصمیمات را در مورد مهاجرت بگیرند و پروسه ‌های مهاجرت را به درستی دنبال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت برگزاری مشاوره برای مهاجرت تحصیلی و شغلی می توانید با مشاوران ما در مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید.

 

تلفن تماس :

44124814 - 44124815

44124850 - 44124921

44124937 -44124963

09335135236 -09210901201

 

+ تلفن تماس دفتر انگلستان:

00447979613068 - 00447979808391

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 43
نمایش همه
علاقه مندی ها ()