یکی دیگر از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی فردی می توان به کمربند ایمنی اشاره کرد. فروش کمربند ایمنی هارنس به افراد این امکان را می دهد که بتوانند در ارتفاع، سلامت خود را در برابر سقوط کردن حفظ کنند. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید به دنبال خرید کمربند ایمنی استاندارد باشید. خرید کمربند ایمنی باعث می گردد تا افراد از مرگ ناگهانی ناشی از سقوط از ارتفاع در امان بمانند. همانطور که می دانید بسیاری از افراد در صنایع ساختمان سازی، پتروشیمی، عمران، تکنسین های برق کار و غیره مستلزم آن هستند که برخی از مواقع در ارتفاع فعالیت خود را انجام دهند. در نتیجه چگونگی تأمین امنیت جانی آن ها در ارتفاع بالا حائز اهمیت است. خرید کمربند ایمنی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد و فروشگاه رادین ایمن در لیست محصولات خود، اقدام به فروش کمربند ایمنی می نمایند.

خرید کمربند ایمنی مطمئن

همواره پیش از استفاده کمربند ایمنی هارنس باید از سالم بودن کلیه قطعات تشکیل دهندۀ آن منجمله تسمه ها، بندها، سگک، گیره و ... اطمینان حاصل کنید. سپس با آسودگی خاطر می توانید فعالیت فیزیکی خود را به بهترین شکل ممکن در ارتفاعات بالا انجام دهید. یکی از پرفروش ترین انواع کمربند ایمنی هارنس، مدل تمام بدن یا همان فول بادی می باشد. با تهیه چنین کمربند ایمنی می توانید بدن خود را بیشتر در برابر سقوط ایمن سازید.

پیش از شروع کار در ارتفاعات بالا، جهت خرید کمربند ایمنی مطمئن و استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. پس از مشاهده مدل های متنوع موجود در بازار، در نهایت می توانید بهترین محصول را خریداری کنید. در انتخاب کمربند ایمنی هارنس بایستی توجه داشته باشید که بایستی خیلی کیپ و سفت باشند که بتوانند قسمت های مختلف بدن را در برابر افتادن ایمن نگه دارند و به نحوی مانعی در عملکرد فیزیکی شخص بوجود نیاورد.

کمربند ایمنی در مدل و برندهای متفاوت قابل خریداری می باشد. صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیتی که دارند، بایستی پرسنل آن ها در ارتفاع بالا اقدام به نصب تجهیزات، مرتفع نمودن ایرادات فنی و سرویس نمایند. در این صورت فروش کمربند ایمنی در مدل های متفاوت می تواند به افراد کمک کند تا بدن خود را در برابر صدمات احتمالی همچون سقوط از ارتفاع بالا ایمن سازند. اگر در پی خرید کمربند ایمنی هارنس هستید، بایستی به دقت مشخصات فنی آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید. سپس متناسب با موقعیت فیزیکی خود در ارتفاع و همچنین قیمت، مناسب ترین کمربند ایمنی را از طریق فروشگاه رادین ایمن خریداری کنید.

خرید کمربند ایمنی استاندارد

همواره هنگام خرید کمربند ایمنی باید به کیفیت متریال به کار رفته در آن و همچنین مستحکم بودن محل اتصالات و تکیه گاه هارنس توجه کنید. همواره به این نکته مهم توجه کنید که نبایستی کمربند ایمنی ضربه ببیند و از پرتاب کردن و کشیدن آن اجتناب نمائید. توجه داشته باشید که از خرید کمربند ایمنی هارنس رنگ و رو رفته اجتناب کنید چون ممکن است الیاف به کار رفته در آن با گذشت زمان از بین رفته باشد. در نتیجه قیمت کمربند ایمنی را ملاک خرید قرار ندهید و با مراجعه به مراکز معتبر با اطمینان خاطر کمربند ایمنی استاندارد خریداری کنید.

قیمت کمربند ایمنی به فاکتورهای مهم منجمله مدل، جنس متریال به کار رفته در آن، برند و سایز وابسته است. در نتیجه متناسب با نیاز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، نسبت به خرید کمربند ایمنی هارنس اقدام نمائید. لازم است که بدانید، انجام هر گونه تعمیرات و ایجاد تغییرات بر روی کمربند ایمنی ممنوع می باشد چون هنگام استفاده از کمربند، میزان ایمنی آن کاسته می شود. هم اکنون متناسب با نیازتان می توانید مناسب ترین کمربند ایمنی معمولی، نیم تنه بالا و یا فول بادی را خریداری نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 48
نمایش همه
علاقه مندی ها ()