هدف از نگارش طرح توجیهی، بررسی جوانب مختلف مرتبط به اجرای یک پروژه و طرح تجاری می باشد. در اینجا شما را با نکات مهمی آشنا می سازیم که نقش پر رنگ در اجرای موفقیت آمیز پروژه شما دارد. در مقالات پیشین به مفهوم طرح توجیهی پرداختیم و اشارۀ مختصر بر میزان اهمیت این کار داشتیم. همواره شاهد فعالیت سرمایه گذاران در حوزه های مختلف کسب و کار هستیم و این مسئله باعث می گردد تا اجرای پروژه های موفقیت آمیز و یا ورشکست شده را مشاهده نمائیم. در حالت کلی، تهیۀ طرح توجیهی متناسب با نوع سرمایه گذاری که انجام می دهید، می تواند تأثیر مستقیم بر روی عملکرد شما داشته باشد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از جمله مراکزی است که متشکل از تیم مهندسین مشاور می باشند که قادر به نگارش گزارشات طرح توجیهی کسب و کار هستند. طرح توجیهی آجر سفال و سفال بام یکی از طرح توجیهی های ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. در طرح توجیهی آجر سفال و سفال بام تمامی اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد. 

مطالب اصلی طرح توجیهی

در نتیجه افرادی که تمایل به راه اندازی کسب و کار جدید و یا قصد توسعۀ فعالیت خود را دارند، می توانند نسبت به خرید طرح توجیهی سفارشی اقدام نمایند. موضوع طرح توجیهی به نوع کسب و کاری که افراد قصد انجام دادن آن را دارند، اختصاص پیدا می کند. لازم به ذکر است که گردآوری مطالب تخصصی در سرمایه گذاری برای نگارش طرح توجیهی می تواند بر روی کیفیت کار تأثیر بگذارد. همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که می تواند تأثیر مستقیم و یا جانبی بر روی عدم موفقیت و موفقیت آمیز بودن پروژه داشته باشد. بدین ترتیب توصیه بر این داریم، دریافت گزارش طرح توجیهی می تواند راهنمای جامعی برای آغاز سرمایه گذاری شما محسوب گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان تخصصی ما در مطصا مشورت نمائید. بخش های اصلی گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی آجر سفال و سفال بام به بررسی محصول، میزان سرمایۀ لازم و وضعیت بازار اختصاص پیدا می کند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر با مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس بگیرید.

طرح توجیهی یک راهکار مناسب برای بررسی جوانب مختلف یک کسب و کار می باشد. لازم به ذکر است که افراد مختلفی بر روی حوزه های متفاوت سرمایه گذاری می کنند و این مسئله باعث می گردد تا بیشتر به جوانب مختلف در این حوزه بپردازیم. در واقع تهیۀ گزارش طرح توجیهی در دسته بندی و بخش های مجزا صورت می پذیرد. به عنوان مثال برخی از عناوین مرتبط به نگارش طرح توجیهی عبارتند از :

  • معرفی نوع سرمایه گذاری و عنوان پروژه
  • بررسی میزان سرمایه اولیه
  • در صورت لزوم، چگونگی تأمین بودجه از بانک
  • بررسی نوع محصول و میزان قیمت کالا در بازار
  • میزان تقاضا برای دریافت خدمات و محصول تولید شده در بازار
  • مدت زمان اجرای پروژه و هزینۀ کل عملیات
  • زمان دست یافتن به سود خالص

هزینۀ طرح توجیهی کسب و کار

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با اتکاء به مهندسین خبره و اساتید دانشگاه های معتبر، قادر به گردآوری طرح توجیهی کسب و کار و ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی در این حوزه می باشند. بدین ترتیب افرادی که تا کنون تجربۀ سرمایه گذاری در خصوص اجرای پروژۀ کسب و کار ندارند، می توانند از نتایج گزارشات طرح توجیهی با عناوین آماده و یا سفارشی بهره مند گردند. بخشی از مطالب مرتبط به طرح توجیهی اختصاص به بررسی محصول در بازار دارد. در واقع نکتۀ طلایی که اینجا مطرح می شود، معرفی دقیق محصول و یا نوع خدماتی است که سرمایه گذار قصد ارائه آن را به شوندگان دارد. به طور دقیق، بایستی منطبق بر جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری باشد.

هزینه طرح توجیهی بر اساس نوع مطلب تعیین می گردد. در واقع هزینه طرح توجیهی اختصاصی نسبت به یک سری موضوعات مشخص، متفاوت می باشد. بنابراین در خصوص کسب اطلاعات دقیق درباره چگونگی دریافت گزارشات طرح توجیهی برای سرمایه گذاری می توانید با مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس حاصل فرمائید.

مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا)

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()