آموزش مجازی به هر گونه یادگیری، با عدم محدودیت جغرافیایی اطلاق می شود. در واقع در سیستم آموزش مجازی ، دیگر نیاز نیست دانش آموزان و آموزگاران در یک محیط، در کنار یکدیگر باشند. بلکه با استفاده از بستر اینترنت و استفاده از نرم افزارهای مخصوص، می توان ارتباط مؤثری را برای استفاده از سیستم آموزش مجازی فراهم نمود. از آنجایی که بیش از پیش شاهد گسترش اینترنت در اقصی نقاط جهان و همچنین در داخل کشور عزیزمان، ایران هستیم. بهره مندی از سیستم آموزش مجازی، به افراد کمک می کند، که دیگر نگرانی نسبت به شرایط جوی، صعب العبور بودن مسیر و یا هزینه های تحصیل حضوری و فراهم نمودن وسیلۀ ایاب و ذهاب یا همان سرویس مدرسه نداشته باشند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، در طول سال ها فعالیت در حوزۀ آموزش مجازی، توانسته اند نتایج درخشان از ارائه چنین خدماتی را به بسیاری از والدین و دانش آموزان نشان دهند.

تکامل و پیشرفت در تحصیل با آموزش مجازی

از دیگر مزایای خدمات آموزش مجازی، می توان به فراهم نمودن مسیر مناسب برای پیشرفت تحصیلی اشاره نمود. به عبارتی گسترش سیستم آموزش از راه دور، همواره مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود. نه تنها شاهد به کارگیری آموزش غیر حضوری در دانشگاه ها و آموزش عالی کشور هستیم، بلکه در مقاطع تحصیلی پایین تر، شاهد راه اندازی مدرسه آنلاین و در نتیجه ایجاد آموزش مجازی برای دانش آموزان در مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه هستیم.

به طور کلی هزینه آموزش مجازی در مدرسه آنلاین به میزان قابل توجهی نسبت به آموزش حضوری کمتر است و والدین دیگر نیاز نیست به دنبال تهیۀ سرویس رفت و آمد فرزنداشان در سطح شهر باشند. علاوه بر آنکه دانش آموزان زمان بیشتری برای مطالعه و انجام تکالیف خود خواهند داشت. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با افتخار در حوزۀ خدمات آموزش مجازی فعالیت می کنند و می توانند شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

چند دهۀ اخیر، در ایران نیز شاهد استقبال از سیستم آموزش مجازی هستیم. چرا که گسترش بستر اینترنت باعث گردیده تا امکان ارتباط غیر حضوری را بین افراد، در اقصی نقاط کشور فراهم آورد. در نتیجه راه اندازی چنین امکاناتی، به عموم دانش آموزان کمک می کند که بتوانند بدون محدودیت جغرافیایی، از خدمات آموزشی رایج در سطح کشور بهره مند گردند. در همین راستا، شاهد فعالیت برخی از مدیران مدارس در زمینۀ راه اندازی سیستم آموزش مجازی هستیم. بدین وسیله والدین می توانند فرزندان مستعد خود را در مدرسه آنلاین ثبت نام نموده و مانع از ترک تحصیل آنان گردند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با سال ها ارائه خدمات در زمینۀ آموزش غیر حضوری، آموزگاران حرفه ای و مجربی را برای ارائه چنین خدماتی استخدام نموده اند.

آموزش مجازی برای پیشرفت تحصیلی

بدین ترتیب، آموزش مجازی به عموم افراد کمک می کند که بتوانند همچنان تحصیلات خود را در مقاطع مختلف ادامه دهند. گسترش ارائه خدمات آموزش از راه دور، باعث می گردد فارغ از زمان و مکان خاصی، بسیاری از افراد علاقه مند به پیشرفت تحصیلی، بتوانند از چنین امکاناتی بهره مند گردند. بدین ترتیب با استفاده از یک رسانۀ مصنوعی همچون بستر اینترنت و نرم افزار مخصوص می توان ارتباط میان آموزگاران و دانش آموزان را فراهم آورند. البته توسط برخی از مراکز سیستم آموزش مجازی شاهد استفاده از کتب و جزواتی هستیم که امکان آموزش را برای افراد فراهم می آورد.

به طور کلی آموزش مجازی به کلیۀ دانش آموزان کمک می کند که بتوانند شرایط مناسبی را برای آموزش خود فراهم آورند. این چنین دیگر نیاز نیست نگرانی خاصی نسبت به حضور فیزیکی در مدرسه را داشته باشند. چندین سال است که خدمات آموزش و یادگیری الکترونیکی مبتنی بر اینترنت و فناوری پیشرفته انجام می پذیرد. در همین راستا، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها جزء اولین مدارسی است که توانست با آینده نگری نسبت به پیشرفت تکنولوژی، بهترین شرایط را برای آموزش مجازی فراهم آورند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()