زغال قلم از جمله انواع زغالی است که کاربرد آن را می توانید در سطح بازار ملاحظه نمائید. اگر در پی خرید زغال برای مصارف طباخی هستید، خرید  زغال لیمو قلم را به شما پیشنهاد می دهیم. علت استقبال از زغال های لیمو قلمی، داشتن ابعاد بزرگ است که این مسئله باعث تداوم حرارت زغال می گردد. در این مقاله به صورت مختصر به ویژگی و مزیت های زغال لیمو قلم می پردازیم و اینکه در چه مصارفی، این زغال می تواند بیشتر مفید باشد. مجموعۀ سالار سوز جنوب در لیست محصولات خود، قادر به فروش زغال لیمو قلم جهرم، با کیفیت عالی می باشد.

خرید زغال لیمو قلمی مرغوب

جهت تولید زغال لیمو از چوب درختان مرکبات همچون انواع لیمو، نارنج و پرتقال استفاده می گردد و به همین دلیل است که هنگام سوختن چنین زغال هایی، بوی مطبوع از آنها متساعد می شود. به همین دلیل افراد زیادی خواستار خرید زغال لیمو قلمی هستند و جهت امور پخت کباب از آن استفاده می نمایند. همانطور که می دانید هر چه ابعاد زغال بزرگ تر باشد، حرارت آن تداوم بیشتری خواهد داشت و بدین ترتیب می توان در مصرف زغال صرفه جویی نمود.

لازم به ذکر است که جهت مصارف در محیط هایی همچون کافه و رستوران ها نیز می توان از مزایای زغال لیمو قلم استفاده نمود. مدل برش خوردۀ زغال قلم بر روی ماندگاری آنها تأثیرگذار می باشد. از ویژگی های زغال لیمو قلمی جهرم با کیفیت می توان به تکه های مساوی و بدون ترک آنها اشاره نمود. بدین ترتیب حرارتی که چنین زغال هایی تولید می کند، از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود. در صورت تمایل به خرید زغال لیمو قلمی می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. این مجموعه قادر به تأمین زغال های مورد نیاز شما مشتریان گرامی می باشند.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()