واحد گشت یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ اجاره اتوبوس دربستی در حال فعالیت  می باشند که قادر به تأمین سرویس ایاب و ذهاب برای برگزاری مراسم عزادارای، تشریفاتی و غیره می باشند. همانطور که می دانید اتوبوس به عنوان یکی از وسایل نقلیۀ اصلی در برگزاری مراسم ترحیم به شمار می رود. جهت تأمین سرویس حمل و نقل برا تعداد زیادی از افراد در مراسم های این چنینی، خدمات  واحد گشت شرایط را برای ارائه سرویس سریع و مطلوب به مشتریان خود فراهم می آورد. واحد گشت تهران با استفاده از نیروی مجرب و اتوبوس هایی با ظرفیت های مختلف، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود در سطح شهر می باشند.

تعرفه های کرایه اتوبوس دربستی از واحد گشت

امروزه به سهولت و بدون دغدغه می توان جهت حمل و نقل گروهی از افراد از نقطه ای به نقطۀ دیگر در سطح شهر، از خدمات مرکز واحد گشت استفاده نمود. اجاره اتوبوس بهشت زهرا بدون پیش پرداخت از سوی برخی از مراکز معتبر واحد گشت صورت می پذیرد. به عبارتی جا به جایی دسته جمعی افراد با استفاده از اتوبوس کار راحت تری می باشد و به عبارتی صرفه جویی مالی و همچنین زمانی را برای افراد به دنبال خواهد داشت.

مراکز واحد گشت مجوز لازم برای ارائه خدمات حمل و نقل و جا به جایی گروهی افراد کسب می نمایند. قطعاً با در اختیار داشتن ناوگان اتوبوس معمولی و vip، گستردگی فعالیت واحد گشت بیش از گذشته در سطح شهر مشاهده می شود. بدین ترتیب با وجود ترافیک شهری که عموم افراد با آن رو به رو هستند، قادر به استفاده از خدمات واحد گشت خواهید بود. چندین سال است که ساکنین منطقۀ تهران از خدمات سرویس تشریفاتی و  واحد گشت بهشت زهرا مرکز واحد گشت تهران می توانند بهره مند گردند.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()