نمایندگی بیسوس در ایران به شما کمک می کند که بتوانید لوازم جانبی اورجینال موبایل با قیمت ارزان تهیه نمائید. بیسوس به عنوان یکی از برندهای معروف در حوزۀ فروش لوزام جانبی موبایل به شمار می رود. محصولات بیسوس از تنوع بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن سطح کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. هدفون، شارژر، گلس، هولدر گوشی، قاب و ... تنها برخی از انواع لوازم جانبی موبایل به شمار می روند که در لیست محصولات بیسوس گنجانده می شود. اگر علاقه مند به خرید عمده محصولات باسئوس می باشید می توانید به طور مستقیم از طریق  نمایندگی بیسوس در ایران ، انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل را با قیمت ارزان و به صورت اورجینال تهیه نمائید.

خرید لوازم جانبی اورجینال موبایل از طریق معتبرترین نمایندگی باسئوس

به طور کلی  نمایندگی باسئوس در ایران قیمت متعارف و ارزان عرضه می کند. بدین وسیله با اطمینان و تضمین کیفیت اورجینال می توانید هر یک از محصولات را تهیه نمائید. بازرگانی 414 به صورت اختصاصی در حوزۀ واردات و توزیع انواع لوازم جانبی بیسوس فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی باسئوس در ایران فعالیت داشته باشد. بدین ترتیب با آسودگی خاطر محصولات اورجینال را عرضه می کنند. تضمین اصل بودن از جمله خدمات اصلی این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

در حال حاضر افرادی که به دنبال راه اندازی فروشگاه های عرضۀ تجهیزات و لوازم جانبی گوشی های هوشمند برند در سراسر کشور می باشند، می توانند بدون دغدغه از طریق معتبرترین نمایندگی بیسوس در ایران، محصولات مورد نیاز خود را برای فروش با قیمت ارزان تر از بازار تأمین نموده و با شرایط عالی در دسترس مشتریان قرار دهند. تنها برخی از مجموعه ها دارای تأییدیه و صلاحیت برای واردات محصولات باسئوس می باشند. در همین راستا فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 توانسته مجموعۀ خود را مشمول این نوع خدمات ارزنده نمایند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                  تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

02166762740     02166723936       

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()