پرایمر به عنوان یکی از وسایل آرایشی است که به منظور زیرسازی آرایش صورت مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از پرایمر می توان آرایشی یکدست و بی نقص را ایجاد نمود و به نوعی تأثیر مستقیم بر روی نتیجۀ کار آرایشگر خواهد داشت. به طور کلی پرایمر به عنوان یکی از محصولات مراقبتی پوست به شمار می رود که دارای دو کاربرد است و جهت ایجاد ظاهری یکدست و بدون نقص توسط آرایشگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، هدف از کاربرد پرایمر، شاداب و شفاف نگه داشتن پوست و همچنین ایجاد زیرسازی با کیفیت برای آرایش اشاره نمود. فروشگاه آراشیک به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم آرایشی با برندهای معروف ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشد.

خرید پرایمر با کیفیت عالی

امروزه تنوع لوازم آرایشی افزایش یافته است و این مسئله باعث گردیده تا آرایشگران بتوانند سطح کیفیت کار خود را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. افرادی که اهل آرایش غلیظ نیستند و تنها تمایل دارند ظاهری شفاف و یکدست را برای پوست صورت خود ایجاد نمایند، می توانند از پرایمر استفاده نمایند. در حال حاضر فروش پرایمر در برندهای مختلف صورت می گیرد و افراد به راحتی می توانند از مزایای این پرایمر جهت ایجاد آرایشی یکدست استفاده نمایند.

اگر تمایل به ایجاد آرایشی یکدست و پر جلاء دارید، توصیه می کنیم. با خرید پرایمر و استفاده از آن می توان یک گریم حرفه ای را انجام داد. از برندهای معروف پرایمر می توان به سان سیف، گلدن رز، میبلین، لورآل، مای جی وان، گرلن، ژئوبایوتیک، کاپرا نیو و ... اشاره نمود. نکات متعددی در خصوص خرید ریمل و پرایمر وجود دارد که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آراشیک، پس از ملاحظۀ مشخصات تولید هر یک از محصولات، مناسب ترین لوازم آرایشی را خریداری نمائید.

 

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()