شرکت بیسوس Baseus فعالیت خود را در حوزۀ تولید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در کشور چین آغاز نمود و توانست از سال 2011 تا کنون محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. در حال حاضر شاهد فعالیت نمایندگی بیسوس در ایران می باشیم که افراد متعددی توانسته اند به صورت حرفه ای در این حوزه خدمات رسانی نمایند. محصولات باسئوس به بیش از 200 کشور در سطح دنیا عرضه می شوند و به همین دلیل در ایران خیلی از افراد طرفدار محصولات این کمپانی معتبر می باشند. بازرگانی 414 به عنوان نمایندگی باسئوس در ایران مجموعۀ خود را افتتاح نموده و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت تأمین نموده و عرضه نمایند.

خرید لوازم جانبی موبایل ارزان

با مراجعه به نمایندگی باسئوس در ایران با آسودگی خاطر از اصل بودن محصولات، می توانید هر یک از لوازم جانبی موبایل را تهیه نمائید. هندزفری، گلس، شارژر، هولدر، کابل، اسپیکر، هدفون و ... تنها برخی از محصولات تولیدی این کمپانی معتبر به شمار می روند. متناسب با مدل های مختلف تلفن همراه هوشمند می توانید به سهولت از طریق مراکز نمایندگی باسئوس در ایران، هر یک از لوازم جانبی موبایل را تهیه نمائید. داشتن کیفیت و تنوع بالای محصولات از جمله مشخصه های اصلی محصولات بیسوس به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش تنوع محصولات و لوازم جانبی موبایل با برندهای معروف، متأسفانه لوازم جانبی فیک یا همان تقلبی نیز در سطح بازار عرضه می شوند. این مسئله باعث گردیده تا افراد بیش از گذشته نسبت به این موضوع توجهت داشته باشند و به طور مستقیم خرید عمدۀ لوازم جانبی موبایل بیسوس را از طریق مرکز نمایندگی باسئوس در ایران همراه با گارانتی سفارش دهند. جهت سفارش عمدۀ لوازم جانبی موبایل با برند بیسوس می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 اقدام نمائید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                 تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

02166762740     02166723936         

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()