زغال لیمو سکه ای یکی دیگر از انواع زغال عرضه شده در بازار به شمار می رود و کاربرد متنوعی در برای عموم افراد دارد. این نوع زغال مصارف عمده در امور استعمال دخانیات دارد چون دارای یک سری ویژگی های خاصی است که در ادامۀ پست بیشتر بدان می پردازیم. مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله تأمین کنندگان و عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ زغال در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت در دسترس آنان قرار دهد. اگر به دنبال خرید  زغال لیمو سکه ای می باشید، می توانید متناسب با نیاز مصرفی خود، تهیه نمائید.

مهمترین مشخصه ذغال لیمو سکه ای

همانطور که می دانید از مهمترین مشخصه های ذغال لیمو سکه ای می توان به شکل ظاهری و دوام بالای حرارت دهی آنها اشاره نمود. به توجه به انسجامی که این نوع زغال دارد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به خاکستر تبدیل شود و به نوعی حرارت یکنواخت و بهتری را تولید می کند. امروزه فروش زغال لیمو سکه ای بیشتر مورد استقبال مشتریان بخصوص افرادی که قصد تأمین زغال برای استعمال دخانیات در نظر دارند، قرار گرفته است. عرضۀ زغال در مدل های مختلف موجب گردیده تا افراد راحت تر از قبل بتوانند متناسب با نیاز مصرفی و نوع کاربری، مناسب ترین زغال را تهیه نمایند.

زغال لیمو سکه ای همانطور که از نامش پیداست از چوب درختان و یا ضایعات چوب مرکبات تولید می شود و این مسئله باعث گریده تا هنگام سوختن بوی خوشایندی از آنها متساعد گردد. به همین دلیل اکثر افراد در بیشتر مواقع  زغال مجلسی لیمو را به عنوان اولین پیشنهاد در نظر می گیرند که می توانند بدون دردسر از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت کیلویی و با بسته بندی کارتنی با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()