برای حفظ ایمنی از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

تجهیزات ایمنی مجموعه ای از وسایل هستند که کاربر را در برابر خطر مختلف و اثرات نامطلوب ناشی از آن ها محافظت می کند. این تجهیزات ممکن است شامل مواردی مانند کلاه سخت، دستکش، محافظ چشم، کفش ایمنی و تجهیزات حفاظت تنفسی باشد. کارفرما در رابطه با تامین و استفاده از تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی در محیط کار وظایفی دارد.

اگر کارفرما هستید، باید تجهیزات ایمنی را با دقت انتخاب کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کارگران برای استفاده صحیح از تجهیزات رادین ایمن آموزش دیده ‎اند و می‎دانند چگونه هر گونه عیب را شناسایی و گزارش کنند. کارفرما باید از خود بپرسد:

  • کدام افراد در معرض آسیب بیش تر قرار می گیرند؟
  • قرار گرفتن در معرض خطر چه مدت طول می کشد؟
  • برای جلوگیری از مشکل به کدام تجهیزات ایمنی نیاز است؟

نکات مهم حین خرید لوازم ایمنی

امنیت و ایمنی مسئله مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. تامین ایمنی در اغلب اوقات به وسیله تجهیزات رادین ایمن صورت می گیرد. این تجهیزات شامل مواردی مانند کلاه ایمنی، دستکش کار، عینک مخصوص، چکمه صنعتی و ... می شود. حین انتخاب تجهیزات رادین ایمن، باید عوامل و نکات قابل توجهی را در نظر بگیرید. در ادامه برخی از این نکات را بیان می کنیم:

  • محصولاتی را برای محافظت در برابر خطرات احتمالی انتخاب کنید که مناسب و مطابق با استانداردهای تعیین شده باشند.
  • با در نظر گرفتن اندازه، شکل و وزن هر کارگر، تجهیزاتی را انتخاب کنید که به خوبی با بدن آن سازگار باشد. تجهیزات رادین ایمن محصولاتی را ارائه می دهد که متناسب با هر اندازه و سایزی باشد. خرید کفش کار را با توجه به فعالیتتان انتخاب کنید. 
  • تجهیزات رادین ایمن باید از مواد و متریال باکیفیتی ساخته شده باشند. در این صورت دوام و ماندگاری بیش تری خواهند داشت و ایمنی بالاتری را حاصل می کنند.

      فروشگاه رادین ایمن ایمن

    دفتر مرکزی :

    فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

    تلفن   :   40669374 -021 

    همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()