کفش ایمنی از دیگر انواع کفش رایج در بازار است که مصارف خاص خود را دارد و جهت پیاده روی روزمره مورد استفاده قرار گرفته نمی شود. امروزه کاربرد کفش ایمنی جهت کار کردن در مشاغل پرخطر می باشد و به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی محسوب می شود. مشاغل متعددی در حال فعالیت هستند که هر لحظه می تواند برای کارگران صدمات جدی همراه داشته باشد و موجب قطعی عضو همچون دست، پا، صدمات جدی به سر و غیره گردد. از این رو مراکز تولید کنندۀ کفش تلاش نمودند متناسب با چنین فعالیت هایی، کفش های ایمنی متفاوتی را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. در حال حاضر شاهد فروش  کفش ایمنی  در مدل و سایزهای مختلف می باشیم.

فروشگاه رادین ایمن به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم ایمنی فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته اند با تأمین تجهیزاتی با برندهای معتبر، بهترین تجهیزات ایمنی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید کفش ایمنی با کیفیت مرغوب

خرید کفش ایمنی متناسب با نوع خطراتی که ممکن است افراد حین کار با آن روبرو شوند، صورت می گیرد. به عنوان مثال برق گرفتگی، برخورد با مواد اشتعال زا، سقوط اشیاء سنگین، برخورد پا با اشیاء نوک تیز و برنده، لغزندگی پا حین راه رفتن بر روی مواد لغزنده، یخ زدگی و ... برخی از حوادثی هستند که ممکن است کارگران هر لحظه با آنها روبرو شوند. بنابراین هنگام خرید کفش ایمنی باید نوع خطرات احتمالی که ممکن است فرد با آن روبرو شود، ملاک انتخاب در نظر گرفته شود. از مهمترین برندهای کفش ایمنی ایرانی و خارجی می توان به کفش ایمنی کاوه، نگهبان، نووا، کلار، کاترپیلار، ارک، ردوینگ و ... اشاره نمود. نکات مهم و اساسی که هنگام خرید کفش ایمنی باید به جنس رویه، ساق کفش، راحتی، داشتن آستر، جنس کفی و ... توجه شود. جهت مشاوره، مشاهده و خرید انواع کفش ایمنی و خرید چکمه پلاستیکی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()