امروزه دستگاه‌های ورزشی زیادی به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام از آن‌ها تاریخچه، تکنولوژی و کاربردهای متفاوتی را از خود ارائه داده‌اند که افراد با توجه به نیاز و کاربرد خود می‌توانند یکی از آن‌ها را برای منزل یا باشگاه تهیه کنند. یکی از بهترین محصولات ورزشی که می‌توانید از آن برخوردار باشید تردمیل به شمار می‌آید. این دستگاه ورزشی امروزه سبب شده است که سر و صدای زیادی در بین مردم و ورزش دوستان ایجاد کند و بسیاری از آن‌ها خواهان خرید  تردمیل برای خانه خود باشد‌.

 اما آیا به نظرتان این دستگاه ورزشی از چه تاریخچه‌ای تشکیل شده است که توانسته امروزه در مدل‌های مختلفی حرفی برای گفتن داشته باشد؟ اگر می‌خواهید در این باره اطلاعات زیادی به دست بیاورید و با انواع آن‌ها آشنا شوید، بهتر است ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید.

در مورد تردمیل چه می‌دانید؟

یکی از محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین دستگاهی که می‌توانید در همه جا آن را مشاهده کنید تردمیل ورزشی به حساب می‌آید. این محصول ورزشی که تناسب اندام و روتین ورزشی مناسب را به شما هدیه می‌دهد می‌توانید با استفاده از آن شاهد کم کردن وزن خود و همچنین زیبا شدن اندامتان باشید.

شما می‌توانید از این دستگاه ورزشی به عنوان پیاده روی یا دویدن استفاده کنید که با روی کار آمدن این محصول بسیاری از افراد دیگر زمان خود را صرف دویدن در خیابان و پارکی نمی‌کنند و به جای آن مدت زمانی را روی این دستگاه ورزشی خانگی خود شروع به راه رفتن و دویدن می‌کنند که علاوه بر این موضوع کاملاً در وقت آن‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

استفاده از این دستگاه ورزشی ثابت کرده است که می‌تواند پس از مدتی وزن افراد را تا حد چشم‌گیری کاهش داده و علاوه بر کاهش حجم آن‌ها سبب عضله سازی و تقویت اندام‌های افراد می‌شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بر اساس تکنولوژی و کاربرد‌هایی که دارد می‌تواند در تنوع‌های مختلفی روانه بازار شده باشد که اگر بخواهیم به صورت کلی به تاریخچه این محصول نگاهی بیندازیم، می‌توان به این موارد اشاره کرد که این سری از دستگاه‌های ورزشی در دو نوع دستی و موتوری در بازار به چشم می‌خورد.

در تردمیل‌های دستی همانطور که از اسمش پیدا است فاقد موتور می‌باشد و شما باید با نیرو و قدرت خود این دستگاه را به حرکت در بیاورید.

در سری دوم این دستگاه‌ها از موتور ساخته شده‌اند و می‌توان گفت که این دستگاه‌ها دارای موتور قدرتمندی هستند که تنها کافی است با زدن یک دکمه فعالیت دویدن یا راه رفتن خود را شروع کرده و در برخی موارد با افزایش سرعت و شیب دستگاه نوع فعالیت ورزشی خود را سخت یا آسان کنید.

به نظرتان چند نوع تردمیل طراحی و ساخته شده است؟

اگر بخواهیم تردمیل‌ها را در دسته اصلی تقسیم بندی کرد می‌توان به تردمیل باشگاهی، آبی و خانگی اشاره کرد که این سه دسته اصلی از این دستگاه ورزشی تنها در کاربرد و عملکرد آن‌ها متفاوت است و همانطور که از اسم آن‌ها پیداست در شرایط مختلف عملکردهای مختلفی را نیز از خود ارائه می‌دهند که افراد می‌توانند با توجه به نیاز و شرایط خود هر کدام را که می‌خواهند برای مکان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

طراحان تردمیل‌های باشگاهی را در ابعاد بزرگ‌تری طراحی کرده‌اند زیرا در طول روز مدت زمان زیادی و افراد متعددی از این محصول استفاده می‌کنند و به همین دلیل باید علاوه بر ابعاد بزرگ‌تر از موتور، بدنه و دیگر موارد مقاوم و مستحکم مختلفی ساخته شده باشد. این وسیله را می‌توانید در باشگاه‌های بدنسازی شاهد باشید.

دومین مدل این دستگاه که ممکن است کمتر به آن برخورد کرده باشید دستگاه تردمیل آبی نام دارد. از این محصول بیشتر برای استخرها استفاده می‌شود و همانطور که می‌دانید قطعاً این دستگاه‌ها بدون‌ موتور هستند به دلیل اینکه درون آب از آن استفاده می‌کنند و شما باید با قدرت و نیروی خود شروع به قدم زدن روی این دستگاه ورزشی کنید. از این محصول بیشتر برای تقویت عضلات و مهره‌های ستون فقرات افراد استفاده می‌شود و بیشتر حکم درمانی دارد.

تردمیل خانگی رایج‌ترین دستگاهی است که امروزه همه افراد خواهان آن هستند که در ابعاد کوچک‌تری طراحی کرد‌ه‌اند و شما می‌توانید با داشتن تکنولوژی‌های منحصر به فرد و طراحی‌های مختلف این محصول را انتخاب و برای خانه خود خریداری کنید و در گوشه‌ای قرار داده و هر روز روتین ورزشی خود را انجام دهید. این محصول با داشتن صفحه نمایشگر دیجیتالی و برنامه‌های از پیش تعیین شده توانسته در قلب بسیاری از افراد جای گیرد.

تکنولوژی‌هایی که تا کنون این دستگاه‌ها را در برگرفته است

با پیشرفت علم و تکنولوژی بشر توانسته روز به روز طراحی و مدل‌های مختلفی را نه تنها برای دستگاه‌های ورزشی، بلکه برای محصولات دیگر طراحی و روانه بازار کنند که این موضوع نیز از دستگاه‌های ورزشی تردمیل نیز مستثنی نیست و با پیشرفت علم شاهد تغییر چشم‌گیری در تکنولوژی‌ها و انواع آن‌ها خواهید بود. در زمان‌های قدیم‌تر تنها قابلیت افزایش سرعت و در برخی شرایط افزایش شیب اندک این دستگاه‌ها را شاهد بودید اما با پیشرفت در این زمینه افراد توانستند محصولی را روانه بازار کنند که با داشتن تکنولوژی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای که دارد کار افراد را روزبه‌روز راحت‌تر می‌کند.

از مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد وجود صفحه نمایشگر دیجیتالی، موتور قدرتمند دستگاه، افزایش شیب، بالشتک آن و دیگر موارد است. اگر نگاهی به صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصول بیندازید، متوجه انواع مختلف آن‌ها خواهید شد. در برخی از این دستگاه‌ها شاهد نشان داده شدن ضربان قلب، میزان سوخت و ساز بدن، سرعت، مدت زمان، میزان تنفس و دیگر موارد خواهید بود که در برخی از این دستگاه‌ها ممکن است این موارد با توجه به مدل و طراحی آن‌ها کم یا زیاد شود. بنابراین برای انتخاب این محصول می‌توانید هر کدام را که به آن علاقه و نیاز دارید را خریداری کنید. فروش تردمیل و سایر تجهیزات ورزشی توسط هایپرجیم انجام می گیرد.

کلام آخر

از گذشته تاکنون با پیشرفت علم و پیشرفت بشر‌ توانسته انواع مختلفی از تردمیل‌ها را روانه بازار کند و بر اساس نیاز افراد تکنولوژی‌های مختلفی روی این دستگاه‌ها طراحی و ساخته‌اند که شما می‌توانید با استفاده از نیاز خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. این دستگاه‌های ورزشی با داشتن عملکرد فوق‌العاده بالا یکی از محبوب‌ترین و غنی‌ترین دستگاه‌ها برای ورزش کردن و رسیدن به تناسب اندام به شمار می‌آید که تنها کافی است شما این محصول را برای خود خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()