بسیاری از افراد هستند که اقدام به خرید دستگاه‌های ورزشی مانند خرید تردمیل برای خود یا باشگاه‌ها و دیگر محل‌های مورد نیاز می‌کنند. علاوه بر داشتن کاربردهای متعدد و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که این دستگاه‌ها دارند می‌توان گفت که همه محصولات ورزشی دارای یک سری گارانتی‌های هستند که می‌تواند در صورت نیاز به افراد کمک بزرگی کند. اگر برای خانه خود دستگاه تردمیل ورزشی را انتخاب کرده‌اید، بهتر است در مورد گارانتی تردمیل نیز اطلاعاتی داشته باشید. اگر می‌خواهید در مورد این موضوعات اطلاعات زیادی کسب کنید، بهتر است در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

چه مواردی شامل گارانتی تردمیل می‌شود؟

تمام محصولات ورزشی هنگامی که فروخته می‌شوند شامل ضمانت و گارانتی‌هایی هستند که این گارانتی‌ها تنها در چند موارد مورد تایید است و اگر دفترچه ضمانت محصولات ورزشی خود را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که تاریخ انقضایی دارد و جا دارد به این نکته هم اشاره کرد که محصولات شما تا زمانی که این تاریخ معتبر است شامل ضمانت و گارانتی می‌شود.

گارانتی دستگاه‌های تردمیل‌ها هم از این موضوع مستثنی نیستند و با استفاده از تجهیزاتی که دارند شامل برخی ضمانت‌هایی می‌شوند. این ضمانت‌ها شامل قطعات دستگاه، موارد مرتبط با برق دستگاه، موتور دستگاه و دیگر موارد است که در ادامه به این موضوعات می‌پردازیم.

قطعات دستگاه: معمولاً قطعات دستگاه و موارد الکترونیکی تردمیل اقلامی هستند که به مرور زمان دچار فرسودگی‌هایی می‌شود و اگر در طول مدت تاریخ مشخص دستگاه شما دچار برخی شکستگی‌ها و خرابی‌هایی شود، می‌توانید از گارانتی تردمیل خود استفاده کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این گارانتی موارد زیر را پوشش نمی‌دهد و باید دقت لازم را در این باره داشته باشید. این موارد شامل:

  • خرابی تجهیزات ناشی از نصب و مونتاژ نامناسب؛
  • عدم پیروی از دستورالعمل ها و هشدارهای مندرج در کتابچه راهنما؛
  • تصادفات؛
  • تغییرات غیر مجاز در شکل، ظاهر و قطعات تردمیل؛
  • عدم رسیدگی و تعمیر نسبت به قطعات دستگاه.

از جمله مواردی که می‌توانید نسبت به گارانتی دستگاه ورزشی تردمیل خود اقدام کنید شامل:

  • خرابی موتور؛
  • خرابی ارتفاع؛
  • خرابی صفحه نمایشگر دیجیتالی؛
  • تسمه بالشتک؛
  • تسمه متحرک و دیگر موارد است.

در برخی شرایط بعضی از افراد به فروشگاه‌های لوازم ورزشی مراجعه کرده‌اند و از تنظیم نبودن سیستم ضربان قلب دستگاه خود شکایت می‌کنند. در اینجا باید به این مورد اشاره کرد که این موضوع شامل ضمانت دستگاه نمی‌شود زیرا عملکرد سیستم ضربان قلب بر اساس فیزیولوژی بدن انسان، سن و دیگر موارد است که می‌تواند در بسیاری از شرایط با یکدیگر متفاوت باشد و نتایج مختلفی را از خود به نمایش بگذارد.

معمولاً گارانتی تردمیل‌ها با توجه به قطعاتی که دارد بین ۵ یا ۱۰ سال ضمانت می‌شود اما می‌تواند در برخی شرایط نیز متفاوت باشد. پس سعی کنید بعد از خرید این محصول به کارت ضمانت دستگاه خود نگاه کرده و دقت لازم را داشته باشید.

مسائل مربوط به زیبایی دستگاه: علاوه بر نکاتی که اشاره کردیم که شامل گارانتی تردمیل نمی‌شود دیگر مواردی وجود دارد ممکن است در برخی شرایط شامل این ضمانت باشد. بسیاری از افراد وجود دارند که مدت طولانی از دستگاه تردمیل ورزشی خود استفاده می‌کنند و پس از مدتی متوجه می‌شوند که برخی محدوده‌هایی از این دستگاه مانند رنگ، روکش، کلاهک‌ها، اطراف دستگاه و صفحه نمایشگر دیجیتالی و دیگر موارد دچار فرسایش و خوردگی‌هایی شده است که از زیبایی دستگاه تردمیل شما کاسته است که نمی‌توانید این موارد را ترمیم کنید.

 در چنین شرایطی شرکت‌های فروشگاهی دستگاه‌های ورزشی ضمانت‌هایی را برای مخاطبان خود قرار داده است که بتوانند در چنین شرایطی از گارانتی تردمیل استفاده کرده و دستگاه خود را به حالت اولیه برگردانند. البته باز هم نیاز است به این نکته اشاره کرد که ممکن است این مورد در برخی شرایط شامل ضمانت دستگاه ورزشی تردمیل نشود.

موارد اضافه بر سازمان: در برخی شرایط ممکن است از دوست و آشنایان خود این موضوع را شنیده باشید که دستگاه ورزشی آن‌ها شامل گارانتی شده است اما مجبور به پرداخت مبلغ اضافه نیز شده‌اند. در مورد این موضوع باید به این مورد اشاره کرد که علاوه بر مواردی که دستگاه ورزشی شما شامل گارانتی تردمیل می‌شود ممکن است نیاز داشته باشید که مبالغ اضافه بر سازمان را برای تعمیر محصولات خود ارائه دهید.

 به عبارت دیگر می‌توان گفت که در برخی شرایط ممکن است که دستگاه‌های تردمیل آن‌ها به نوعی آسیب دیده باشد که گارانتی تردمیل تنها بخشی از خرابی و آسیب دیدگی این دستگاه را شامل می‌شود و برای تعمیر دیگر موارد آن صاحبان این دستگاه باید اقدام به پرداخت آن کنند.

کلام آخر

ضمانت داشتن دستگاه‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین و به صرفه‌ترین مواردی است که افراد می‌توانند برای دستگاه‌های ورزشی خود روی آن حساب باز کنند. در بسیاری از شرایط افراد اقدام به خرید دستگاه‌های ورزشی مانند خرید تردمیل خانگی می‌کنند که این دستگاه‌ها از گارانتی تردمیل نیز برخوردار هستند و در مواقع نیاز اگر دستگاه شما دچار آسیب و خرابی‌هایی شد، می‌توانید از این موضوع برای رفع این آسیب‌ها استفاده کنید. با توجه به نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توانید در مورد ضمانت دستگاه ورزشی خود آگاهی لازم را داشته باشید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()