خرید عمده محصولات بیسوس را می توانید از طریق نمایندگی های معتبر تهیه نمائید. به دلیل تنوع محصولات این برند، باید توجه داشته باشید که تجهیزات جانبی اصل را تهیه نمائید. بیسوس از جمله برندهای معتبر تولید کنندۀ تجهیزات جانبی موبایل و تبلت در سطح جهان می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به تولید تجهیزات با دوام و با کیفیت گردند. اگر نیازمند به خرید عمده محصولات بیسوس در تهران می باشید، می توانید از طریق گروه بازرگانی 414 اقدام نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از نمایندگی های با سابقه در حوزۀ واردات و پخش تجهیزات بیسوس در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

خرید عمده محصولات بیسوس اورجینال

تنوع محصولات برند بیسوس یا همان باسئوس بسیار است و این مسئله موجب شده تا افراد متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین محصولات بیسوس را تهیه نمایند. شارژر، پاوربانک، هندزفری، انواع قاب و گلس، کابل، هولدر و ... از جمله محصولات بیسوس به شمار می روند.

هنگام خرید عمده محصولات بیسوس اورجینال باید اصل بودن قطعات را مد نظر داشته باشید چون متأسفانه در سطح بازار لوازم جانبی فیک و تقلبی از این برند نیز موجود است.

طبیعتاً مراجعه به نمایندگی بیسوس معتبر را به شما پیشنهاد می کنیم، تا با آسودگی خاطر انواع لوازم جانبی موبایل را تهیه نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414، امکان خرید عمدۀ محصولات بیسوس اورجینال با قیمت مناسب از جمله پاوربانک، کابل، شارژر فندکی و ... برای شما فراهم می باشد.

شرکت بیسوس در سال 2011 میلادی در چین فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه از همان ابتدا به دنبال تولید انواع لوازم جانبی موبایل هوشمند بود و با گذشت زمان توانستند بر تنوع محصولات دیجیتالی کمپانی بیافزاید.

فروشگاه لوازم جانبی 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()