اسپان باند از جمله پارچه هایی است که حاصل تکنولوژی پیشرفته می باشد. فناوری ساخت این نوع پارچه نسبت به پارچه های معمولی بسیار متفاوت است. جهت تولید پارچه اسپان باند بی بافت از مواد شیمیایی پلی پروپیلن استفاده می شود. پارچه یکبار مصرف، پارچه بی بافت، پارچه سوزنی، پارچه نبافته و پارچه نبافته اسپان از دیگر اسامی  اسپان باند محسوب می شوند.

مجموعه پارچینه در تهران به عنوان یکی از مجموعه های موفق در حوزۀ تولید و چاپ انواع پارچه اسپان باند به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار و مشتریان توانسته است امکان ارائه چنین محصول با کیفیتی را در سطح کشور ارائه دهد.

نحوۀ تولید اسپان باند

همانطور که گفته شد، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پارچه های اسپان باند را مواد پلی پروپیلن تشکیل می دهد و داخل اکسترودرهای مخصوص قرار گرفته می شوند. در ابتدا مواد اولیه مذاب شده و سپس به داخل مجموعه های سوزنی شکل ریخته می شوند. بعد از این مرحله نوبت به فشار وارد کردن به مواد مذاب درون اکسترودرها است که بتوان الیاف های بسیار نازکی را تولید نمود. سپس فلامنت ها یا همان الیاف رشته ای خنک شده به حالت ایرودینامیکی بر روی نقاله قرار گرفته می شوند و در نهایت از کنار هم قرار گرفتن این الیاف در کنار یکدیگر فرآیند تولید پارچه اسپان باند تکمیل می شود. قیمت اسپان باند به عوامل متعددی چون تعداد لایه های تشکیل دهنده و سطح کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. فروش کیسه پارچه ای توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه به عنوان یکی از کارخانجات بزرگ در صنعت تولید محصولات نایلونی و همچنین پارچه اسپان باند و انواع ساک دستی اسپان باند با بهترین قیمت می باشند. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به چاپ بر روی محصولات اسپان باند با ماندگاری بالا می باشند.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()