زغال سفید از دیگر زغال های رایج در بازار می باشد که بر خلاف زغال های معمولی به رنگ سفید می باشد. این نوع زغال با نام زغال سفیدک دار نیز شناخته می شود و از جمله زغال هایی است که برای تولید کننده درآمد زایی را به دنبال خواهد داشت. امروزه خرید و فروش زغال سفید را می توان توسط فروشندگان زغال در تهران به صورت فله و یا بسته بندی شده مشاهده نمائید.

سالار سوز جنوب نیز با هدف مشتری مداری توانسته است بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیفزاید و امکان خرید زغال سفید را برای مشتریان فراهم نماید.

خرید زغال سفید و کاربرد آن

کاربرد عمدۀ زغال سفید را می توان در صنایع داروسازی مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های ذغال می توان به کیفیت بالا، داشتن استحکام بالا و نشکن بودن، ایجاد صدای فلز در زمان سایش و یا ورود ضربه، داشتن آب اندک و تولید حرارت زیاد اشاره نمود. از این رو صنایع مختلف جهت تولید گرمای پر حرارت می توانند از مزایای زغال سفید استفاده نمایند.

نحوۀ تولید زغال سفید متفاوت از زغال سیاه می باشد. معمولاً زغال های سفید دارای ویژگی های ظاهری چون عدم ایجاد جرقه، گاز و بوی نامطبوع، داشتن دوام بالا، تولید حرارت بالا و تولید خاکستر کم می باشد. از این رو به عنوان یکی از زغال های مرغوب در میان انواع زغال محسوب می شود.

قیمت خرید زغال کبابی و زغال سفید به سطح کیفیت، برند و وزن بسته بندی آن بستگی دارد. از این رو بر حسب نیاز می توانید با قیمت ارزان در حجم اندک این نوع زغال با کیفیت را تهیه نمائید و از مزایای حرارت بالای آن استفاده نمائید.

جهت سفارش زغال سفید با قیمت ارزان می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()