خرید اینترنتی لاستیک، بهترین فرصت جهت تأمین لاستیک های مورد نیاز خودرو محسوب می شود. لاستیک از مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ اتومبیل محسوب می شود و نقش بسزایی بر روی سرعت و راندمان کاری خوردو خواهد داشت. با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی لاستیک، در عصر حاضر امکان خرید اینترنتی لاستیک ایرانی و خارجی توسط چنین فروشگاه هایی میسر است.

فروشگاه لاستیک همپا به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تایر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون قادر به فروش آنلاین انواع لاستیک با قیمت مناسب می باشد.

اهمیت خرید اینترنتی لاستیک های خودرو

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید اینترنتی لاستیک های خودرو وجود دارد، این است که مالکین اتومبیل متناسب با موقعیت های مختلف، به سهولت می توانند بهترین لاستیک را خریداری کنند. ارائه خدمات فروش اینترنتی به خریدار کمک می کند، کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه را ملاحظه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی و قیمت آنها، لاستیک سواری مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در حال حاضر امکان سفارش خرید اینترنتی لاستیک توسط عموم مردم در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد. بدین وسیله نیاز به صرف زمان و هزینه جهت مراجعۀ حضوری به فروشگاه های عرضۀ لاستیک نیست.

نکتۀ مهم دیگر که در رابطه با خرید اینترنتی لاستیک سواری خودرو وجود دارد، توجه به اعتبار فروشگاه لاستیک ضرورت دارد. بدین وسیله پیش از سفارش اینترنتی لاستیک، از زمان تحویل و خدمات خدمات گارانتی و پس از فروش تایر اطمینان حاصل نمائید.

جهت مشاهدۀ لیست قیمت و خرید اینترنتی تایر خارجی و ایرانی مانند خرید لاستیک سواری هانکوک ، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه لاستیک همپا داشته باشید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری و شاسی بلند در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان به ارائه خدمات فروش آنلاین لاستیک در سطح کشور ارائه می دهد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 902
نمایش همه
علاقه مندی ها ()