اتوبار از جمله مشاغل خدماتی است که در جهت امور بسته بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه صورت می گیرد. تا کنون تمام مردم یک بار در طول زندگی خود، حمل و نقل اثاثیه را جهت تغییر مکان زندگی تجربه کرده اند و نسبت به مشکلات و دغدغه های اسباب کشی آشنایی کامل دارند. بدین ترتیب برخی از مراکز و شرکت ها به صورت اختصاصی، در جهت ارائه خدمات اتوبار فعالیت خود را در سطح شهر آغاز نموده اند. در ادامه بیشتر به مزایای چنین خدماتی خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

اتوبار آزادی، از ابتدایی که فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده، تلاش نموده با راه اندازی مرکز  اتوبار  و باربری، کلیۀ خدمات مرتبط با بسته بندی اصولی و حمل و نقل اثاثیه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

اهمیت دریافت خدمات مراکز اتوبار و باربری

همانطور که بدان اشاره نمودیم، حمل و نقل از مکانی به مکان دیگر دارای یک سری مشکلات رایج است که می توان به تهیۀ ماشین باربری مناسب، بسته بندی اصولی و بدون نقص و جابجایی وسایل از ساختمان های بزرگ بدون شکستگی و آسیب دیدگی اشاره نمود. در نتیجه عموم مردم می توانند از امکانات مراکز حمل و نقل و اتوبار، در جهت تسریع پروسۀ بسته بندی و حمل اثاثیه از مکانی به مکان دیگر استفاده کنند. در این صورت می توانند بدون زحمت و دردسری، تمام وسایل سبک و سنگین خود را از طبقات ساختمان پایین آورده و بار ماشین باربری کنند.

در صورت استفاده از خدمات اتوبار، متناسب با حجم وسایل، امکان انتخاب مناسب ترین ماشین باری برای شما میسر است. با توجه به اینکه اسباب کشی خود را به سهولت و کمترین آسیب دیدگی به وسایل انجام می دهید، هزینۀ دریافت خدمات اتوبار و  باربری بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جهت استفاده از خدمات اتوبار و باربری می توانید با کارشناسان اتوبار آزادی تماس بگیرید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()