رامش چابک از جمله کفش های رسمی-روزانه است که در مدل زنانه و مردانه تولید شده و عرضه می شوند. امروزه همچون گذشته اکثر افراد علاقه مند به خرید کفش طبی راحت هستند چون پا، عضوی است که از آن به عنوان قلب دوم یاد می شود. از این رو باید توجه ویژه ای نسبت به انتخاب و خرید کفش خوب داشته باشید و عدم توجه به این موضوع مهم می تواند باعث دردهای کمری و خستگی مفرط پا شود. در این مقاله به طور کامل قصد داریم به موضوع مهم انتخاب و خرید کفش رامش چابک  مناسب اشاره داشته باشیم. خرید رامش چابک نیز می تواند به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب کفش مشترک روزانه محسوب شود.

تولیدی کفش آرامیس بیش از یک دهه راه اندازی شده است و طی سال ها فعالیت حرفه ای در حوزۀ تولید و فروش انواع کفش طبی زنانه و مردانه در مدل های رسمی، روزانه و اسپرت محصولات متنوعی را به بازار مصرف عرضه کند.

خرید کفش رامش چابک زنانه و ویژگی آنها

افرادی که خواستار خرید کفش رامش چابک زنانه هستند، به دلیل داشتن شکل ظاهری ساده و در عین حال راحت آن می باشد. در واقع افراد زیادی کفش طبی رامش چابک را به دلیل رعایت استانداردهای طبی و راحت بودن آن انتخاب می کنند. کفش رامش چابک زنانه، از جمله کفش های راحتی روزانه محسوب می شود و بانوان عزیز برای انجام کارهای روزانه تلاش می کنند، کفشی را انتخاب کنند که استانداردهای کفش طبی را داشته باشد تا هنگام پیاده روی، سبب دردهای پاشنه و کمر درد نشوند. از این رو طراحی و تولید کفش رامش چابک طبی به نوعی است که یکی از گزینه های انتخابی برای بانوان محسوب می شود.

از جمله ویژگی های کلی انواع کفش رامش می توان به رویۀ کفش رامش اشاره نمود که از پارچه ماراتون استفاده می شود و ظاهری شبکه ای و توری ماننده به کفش می دهد. بدین وسیله دارای خاصیت گردش هوا است و از عرق کردن و بو گرفتن پا جلوگیری می شود. انعطاف پذیری بالا و وزن پایین از دیگر ویژگی های کفش رامش محسوب می شود و امروزه خیلی از افراد طرفدار این محصول هستند.

خرید کفش رامش چابک مردانه و ویژگی آنها

توسط گروه صنعتی رامیس، شاهد تولید و فروش انواع کفش رامش چابک مردانه هستیم . به طور کلی تولید کفش رامش طبی مردانه موجب شده تا آقایان نگران تهیۀ نوع کفش رسمی – روزانه خود نباشند. در واقع کفش رامش چابک به نحوی است که کلیۀ موارد مرتبط با کفش طبی استاندارد در طراحی آن در نظر گرفته شده است و می تواند انتخاب مناسبی جهت خرید کفش روزانه برای کلیۀ آقایان محسوب شود.

قیمت کفش رامش چابک

قیمت خرید کفش آراد شیما و کفش رامش چابک به نسبت ویژگی های ساختاری و ظاهری که دارد، بسیار مناسب و ارزان است. البته به دلیل اینکه از تولیدات داخلی محسوب می شود، از قیمت ارزان برخوردار است و امروزه عموم مردم از عهدۀ خرید کفش رامش چابک طبی بر می آیند. این نوع کفش می تواند گزینۀ مناسبی جهت مصارف رسمی و روزانه برای کلیۀ بانوان و آقایان محسوب شود. فروش کفش رامش مردانه در سایزهای 40 الی 45 و مدل زنانه با سایز 36 الی 43 در سطح بازار صورت می گیرد.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()