پالت ها وسیله هایی هستند که برای انبار کردن محصولات از آن استفاده می شود. پالت ها به طور کلی به سه نوع پالت پلاستیکی و فلزی و چوبی تقسیم بندی می شوند که پالت پلاستیکی  نوع رایج این پالت ها می باشند. حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش انتقال محصولات از کارخانه و کارگاه و... به بازار می باشد که برای حمل و نقل کالا ها نیاز به محفظه هایی است تا بتوان بسته ها را در داخل آن قرار داد ، بنابراین پالت پلاستیکی به دلیل ارزان قیمت بودن و داشتنن وزن سبک ، گزینه ی بسیار خوبی می باشد.  پالت پلاستیکی دارای مقاومت بسیار خوبی هستند و انعطاف مطلوبی دارند همچنین در طولانی مدت خراب نمی شوند و عمر طولانی دارند . پالت ها توسط تولید کننده های پالت تولید شده و در انواع اندازه ها به فروش می رسد. صاحبین کسب و کار ها برای انتقال محصولت خود از این وسیله بهره می برند. پالت هاباعث می شود کالا ها بر روی زمین قرار نگیرند و در بسته های چند تایی انتقال پیدا کنند. همچنین چینش پالت پلاستیکی بسیار آسان است و بسته ها به صورت مرتب به وسیله ی پالت ها کنار هم قرار می گیرند. پالت ها در دسته بندی های مختلفی از نظر ابعاد و اندازه قرار می گیرند که با توجه به نوع محصول یا کلا می توان نمونه ی مناسبی از آن را انتخاب کرد. پالت ها می توانند چندین بار مورد استفاده قرار گیرند و در طول زمان از بین نمی روند.

مزایای پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیکی دارای طول عمر بالایی است.

پالت پلاستیکی مقاومت بسیار خوبی دارد و می تواند وزن های نسبتا بالا را تحمل کند.

با استفاده از پالت پلاستیکی  بسته بندی مرتبی خواهیم داشت.

انتقال کالا ها با استفاده از پالت پلاستیکی  بسیار آسان تر می شود.

این پالت ها سبک و بهداشتی می باشند.

برای انواع کالا های بسیاری می توان از آن استفاده کرد.

دارای رنگ بندی مختلف و سایز بندی می باشد.

جنس و کیفیت پالت های پلاستیکی بسیار خوب  و مرغوب می باشد.

این پالت ها دارای انعطاف خوبی هستند و به سختی می شکنند.

پالت پلاستیکی در برابر مواد شیمیایی و سمی نیز مقاوم است.

کاربرد پالت پلاستیکی 

از پالت پلاستیکی در مکان های مختلفی استفاده می شود. در صنایع مواد غذایی ، سردخانه ها، انبارداری ها، صنایع بهداشتی و آرایشی و.... می توان از این پالت ها استفاده کرد. در مکان های دارای رطوبت نیز استفاده های بسیاری از این پالت ها دیده می شود زیرا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.

پالت های پلاستیکی دوام بالایی دارند و می توان آن ها را به صورت دست دوم به فروش رساند و خریدارن خود را دارد، بنابراین با خرید پالت پلاستیکی در واقع هزینه ی اضافی نخواهید داشت و از آن نهایت استفاده را خواهید کرد. فروشگاه ایران پلاستیک پالت از عرضه کنندگان انواع پالت های پلاستیکی باکیفیت در کشورمان است.برای خرید مخزن پلاستیکی به سایت شرکت ایران پلاستیک پالت مراجعه کنید.

پالت پلاستیکی استرلیزه بوده و به همین دلیل می توان برای صنایع غذایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید پالت پلاستیکی حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا پالت های باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه نمایید. مرکز ایران پلاستیک پالت از عرضه کنندان پالت های پلستیکی بادوام و باکیفیت می باشد که محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. این مرکز به دلیل تولید پالت پلاستیکی و فروش مستقیم توانسته محصولات را با قیمت های بسار خوبی به دست مصرف کنندگان برساند. شرکت ایران پلاستیک پالت بهترین خدمات دهی را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای خرید محصولات به سایت مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()