پیستوله رنگ وسیله ای برای پاشیدن رنگ به صورت یکنواخت و باکیفیت است که برای انواع سطوح قابل رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. پیستوله رنگ در انواع مختلفی در بازار یافت می شود که هر یک دارای مزیت ها و معایب خود هستند.برای خرید اینترنتی پیستوله رنگ به سایت مراجعه نمایید.

پیستوله رنگ ها از نظر ساختار به دسته بندی زیر تقسیم می شوند:

پیستوله رنگ کاسه رو

پیستوله رنگ کاسه زیر

پیستوله رنگ کاسه فلزی

پیستوله رنگ کاسه بغل

پیستوله رنگ مخزن دار

پیستوله رنگ بدون کاسه

پیستوله رنگ سایه پاش

هر کدام از این پیستوله رنگ ها دارای ویژگی های مختلف بوده و بر اساس کارکرد می توانند مختلف باشد. پیستوله رنگ ها برای سطوحی که دارای ظرافت برای رنگ کاری هستند مورد استفاده قرار می گیرند و به غیر از استفاده از پیستوله رنگ برای پاشیدن رنگ می توان برای استفاده برای مواد دیگر مانند روغن های جلادهنده و آب رنگ و... مورد استفاده قرار بگیرند. برای صنایعی که در آن رنگ کاری برای سطوح فلزی انجام می گیرد مانند خودروسازی و ساخت لوازم منزل و سایر صنعت ها از پیستوله رنگ بادی استفاده می شود. برای کارهای کوچک تر نظیر نقاشی های جزئی از نمونه پیستوله رنگ های ارزان قیمت تر استفاده می شود. زمانی که می خواهید از پیستوله های رنگ استفاده کنید باید قبل از کار پیستوله های رنگ تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشند. برای تمیز کردن پیستوله رنگ می توانید با استفاده از تینر این کار را انجام دهید و برای این کار باید قطعات را از هم جدا کرده و جدا از هم تمیز کنید.برای اطلاع از قیمت پیستوله بادی از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه ابزار صالح از فروشندگان معتبر انواع پیستوله رنگ و سایر لوازم صنعتی می باشد که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است و به راحتی می توان با مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت نمایید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

 

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()