اجرای شیشه دودی یکی از کار هایی است که خودرو داران به دلایل مختلفی اقدام به اجرای آن می کنند.

چرا شیشه دودی را اجرا می کنیم؟

دودی کردن شیشه ها به چند دلیل انجام می شود. یکی از دلایل انجام شیشه دودی بخاطر جنبه ی زیبایی آن است. بسیاری از افراد دودی کردن شیشه ها را می پسندند و مشتاق به انجام آن هستند. دلیل دیگر و مهم شیشه دودی ایجاد مانع در برابر تابش مستقیم نور خورشید است همان طور که می دانید نور فرابنفش خورشید دوست دار پوست ما نبوده و باعث به وجود آمدن بیماری های پوستی و آفتاب سوختگی می شود بنابراین با استفاده از شیشه دودی می توانیم از تابش نور مستقیم خورشید در امان باشیم. یکی دیگر از دلایل استفاده از شیشه دودی ، ایجاد فضای آرامش بخش در داخل خودرو است زیرا به دلیل کمتر شدن دید به داخل خودرو توسط افراد بیرون از آن ، افراد راحت تر هستند.برای خرید اینترنتی رول شیشه دودی به سایت مراجعه نمایید.

هزینه شیشه دودی

هزینه شیشه دودی براساس هر مدل خودرو متفاوت است. نوع شیشه ها و سختی آن نیز می تواند در تعیین قیمت شیشه دودی موثر باشد. همچنین به دلیل تنوع برچسب های شیشه دودی ، برچسب های باکیفیت، گران تر هستند در نتیجه تاثیر مستقیم بر روی هزینه ی شیشه دودی دارند. با توجه به این که شما قرار است یکبار هزینه کنید و تا سال ها حدود ده سال از آن استفاده کنید بهتر است از برچسب های باکیفیت استفاده کنید تا نتیجه ی کار مورد رضایت شما واقع شود، به دلیل این که برچسب های بی کیفیت به خوبی روی شیشه ها قرار نمی گیرد و دوام کمتری هم دارد. برای خرید رول شیشه دودی عرض 50متر  به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو عرضه کننده ی لوازم انواع خودرو ها با کیفیت بسیار بالا می باشد. برای خرید محصولات می توانید به سایت مراجعه کرده و به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 517
نمایش همه
علاقه مندی ها ()