خرید اینترنتی لاستیک

با گسترش فناوری و تمایل مردم به خریدهای غیرحضوری بستر خرید اینترنتی لاستیک هم به عنوان یکی از ضروری ترین تجهیزات رانندگی برای دارندگان این وسایل فراهم شد. لاستیک یکی از مهمترین زیرمجموعه های سیستم انتقال قدرت اتومبیل ها می باشد، که در صورت بی کیفیت بودن به دیگر قطعات خودروها نیز  آسیب وارد می کند. در هنگام خرید اینترنتی لاستیک باید، به مشخصان آن ها دقت کرد، لاستیک ها را می توان بر اساس کیفیت ساخت در ردیف های رادیال و بایاس قرار داد، لاستیک های رادیال با استفاده از رشته های سیمی تولید می شوند و  دارای عاج هایی بسیار با کیفیت و مستحکم می باشند که به سادگی و در اثر فشار های عمودی ساییده و تخریب نمی شوند و در حدود 40 تا 60 درصد میزان بهره وری آن ها بالاتر است، این تایرها در برند های خارجی معتبر عرضه می شوند و می توان با مراجعه به مراکز معتبر فروش آنلاین خرید اینترنتی لاستیک را در انواع برند های معتبر داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام داد.

 

مشخصات فنی و اطلاعات هک شده بر روی انواع تایرها که شامل سایز لاستیک، میزان مجاز بارگزاری، حداکثر سرعت قابل تحمل،تاریخ تولید، حداکثر فشار باد و بار تحمیلی به تایر را       می توان در هنگام خرید اینترنتی انواع لاستیک در قسمت مشخصات فنی محصولات مشاهده نمود، و تایری در ابعاد و مشخصات خودرو خود را سفارش داد، و تحویل گرفت. کمپانی های بزرگ میشلن، کومهو، پیرلی، بریجستون، دانلوپ و فالکن از معتبرترین و خوشنام ترین برند های تولید کننده تایر  در جهان هستند، که کیفیت آن ها اثبات شده می باشد، و البته این موضوع در تعیین قیمت لاستیک نیز بسیار پر رنگ و موثر بوده است.

فروشگاه معتبر اینترنتی یوزپلنگ از بزرگترین مراکز فروش لاستیک به صورت اینترنتی در برند های معتبر و مطرح داخلی و خارجی می باشد، و متقاضیان خرید اینترنتی لاستیک می توانند با مراجعه به وب سایت این مرکز سفارشات خود را ثبت و خریداری نمایند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()