سرویس تردمیل به عنوان یکی از خدمات نمایندگی تردمیل محسوب می شود. از مهمترین دلایلی که متقاضیان را مجاب به خرید انواع تردمیل خانگی و یا باشگاهی می کند می توان به افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی، تناسب اندام، گرم کردن بدن برای انجام ورزش های سخت و طاقت فرسا و غیره اشاره کرد. در نتیجه به دلیل ماهیت طراحی هوازی بودن تردمیل، برای مدت زمان بیشتری از تردمیل استفاده می شود که سرویس تخصصی تردمیل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سرویس تخصصی تردمیل

پیش از اینکه تردمیل با مشکل روبرو شود، بهتر است چکاپ و سرویس دوره ای تردمیل صورت گیرد چون در برخی موارد می توان مقابل خسارات بزرگ را گرفت. به عنوان مثال قطعات کوچک تردمیل اگر شکسته و ترک خورده باشند، ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی صدمات جدی به قطعات اصلی تردمیل چون موتور تردمیل وارد شود و این مسئله منجربه خرج هزینه های زیادی شود. در برخی از موارد سر و صدای تردمیل نشان از ایراداتی است که برای تردمیل ایجاد شده و نیاز به سرویس تخصصی تردمیل دارد.

سفت و شل شدن نوار نقاله و تسمه یکی از خدمات تعمیراتی است که هنگام دوره های سرویس تردمیل صورت می گیرد تا عملکرد تسمه به روانی صورت پذیرد تا از ورود فشار اضافی به قطعات اصلی تردمیل جلوگیری شود. برد الکترونیکی تردمیل که همان صفحه نمایشگر تردمیل محسوب می شود اهمیت دارد که اعداد و ارقام را به درستی نشان دهد و به همین جهت با مشاهدۀ کوچکترین صدمه و یا مغایرت در ارقام صفحه نمایشگر می توانید سرویس تردمیل را درخواست کنید. برای اطلاع از تعمیر انواع تردمیل در شرق تهران به سایت مراجعه کنید.

شرکت زمانی اسپرت با استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب قادر به ارائه انواع خدمات سرویس تردمیل در مدت زمان  اندک و هزینۀ مناسب می باشد. قبل ذکر است که هزینۀ سرویس تردمیل متناسب با میزان تعمیرات تردمیل می باشد.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید 

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()