نقشه فاز دو از مراحل اجرایی پروژه های ساختمانی است که مطابق با آن عملیات ساخت و ساز آغاز می گردد. اجرای پروژه های ساختمانی در دو فاز عمده صورت می گیرد که می توان به نقشه های فاز یک و نقشه های فاز دو اشاره نمود. هر کدام از مراحل نقشه کشی ساختمان، موارد مشخصی را در بر می گیرد که باید پیاده سازی شود. به عنوان مثال در اجرای نقشه فاز یک ساختمان به نوع مصالح ساختمانی اشاره ای نمی شود و این در حالی است که نقشه های فاز دو ساختمانی مشمول ذکر و پیاده سازی سازه ساختمان می باشد. برای  اجرای نقشه فاز دو به صورت اصولی به سایت مراجعه کنید.

اجرای نقشه فاز دو

اجرای نقشه فاز دو به اطلاعات دقیق ساختمان مربوط می شود که بخش های معماری، سازه، تآسیسات مکانیک و تأسیسات الکتریکی را شامل می شود. لازم به ذکر است که در اجرای نقشه فاز دو سازه ابعاد ستون، فونداسیون، مسیر لوله ها (گاز و آب)، جنس سازه دیوار، سقف، جزئیات اندازه درب و پنجره ها، مصالح مورد نیاز کفپوش، محل قرار گیری تأسیسات الکتریکی و مکانیکی و غیره در نظر گرفته می شود و بر روی نقشه ها ترسیم می گردد. برای طراحی و تهیه بهترین نقشه مهندسی از طریق لینک ها اقدام نمایید.

نقشه فار دو سازه های ساختمانی به چند دسته تقسیم بندی می شود که می توان به نقشه فاز دو معماری، نقشه فاز دو سازه، نقشه فاز دو تأسیسات الکتریکی و مکانیکی اشاره نمود. هر کدام از این دسته بندی های به طور جداگانه قسمت های مختلفی را در بر می گیرد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. نقشه فاز دو سازه به مشخصات نوع فونداسیون، تعداد ستون، تعداد تیر و پوشش سقف پرداخته می شود. نقشه فاز دو معماری به مشخصات جامع مصالح ساختمانی و اجزای مختلف اجرای پروژه ساختمانی مرتبط می باشد.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان با کار گروه حرفه ای و مجرب قادر به اجرای امور اجرایی و مشاوره ای در مورد طراحی سازه و پیاده سازی سازه های ساختمانی می باشد و در نتیجۀ آن قادر به ارئۀ و اجرای نقشه فاز دو سازه به بهترین شکل ممکن می باشد.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()