پوشش داکرومت جزء پوشش های فلیک روی و آلومینیوم محسوب می شود که جایگزین پوشش آبکاری گالوانیزه شده است. پوشش های جدید داکرومت دارای خواص متعددی می باشد که مزایای آن موجب افزایش استحکام قطعات فولاد شده است. با استفاده از پوشش داکرومت می توان میزان حفاظت خوردگی قطعات فولاد را بهبود بخشید و بدین وسیله عمر قطعات را بیش از پیش افزایش داد.

سفارش پوشش داکرومت

برای سفارش پوشش داکرومت، باید نوع پوشش آبکاری داکرومت را مشخص نمائید. پوشش های داکرومت دارای مزایایی چون بهبود ضخامت پوشش و یکنواختی سطح پوشش داکرومات، قابلیت رنگ پذیری، پسبندگی پوشش، روانی پوشش، مقاومت بالا نسبت به خوردگی، مقاومت بالا در برابر حرارت بالا و گرما، عدم مشکل ترید هیدوژنی، عدم پر شدن سوراخ و درز قطعات و حفظ خواص مکانیکی قطعات می باشند. در نتیجه صنعت گران را ترغیب به استفاده از پوشش های داکرومت نموده اند و قطعات پوشش داکرومت در اولویت خرید صنعت گران می باشد. برای عملیات آبکاری داکرومت، از دستگاه سانتریفیوژ صنعتی استفاده می شود که قطعات فولادی و مواد پوشش داکرومت داخل دستگاه غوطه ور می شوند و پس از چرخش کامل دستگاه، تمام مواد پوشش آبکاری از سوراخ ها و برآمدگی ها جدا می شود و سطح یکنواختی را ایجاد می کند.

قیمت پوشش داکرومت مقاوم

قیمت پوشش داکرومت مقاوم بر مبنای نوع پوشش فولیک روی و آلومینیوم می باشد. همچنین میزان ضخامت پوشش آبکاری بر روی قیمت داکرومت مؤثر می باشد. پوشش داکرومت مقاوم و ضد خوردگی می باشد که این مسئله موجب گستردگی مصرف این پوشش گشته است. برای اطلاع از  خرید انواع مواد پوششدهی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با استفاده از کادر پرسنل متخصص و مجرب قادر به فروش بهترین پوشش آبکاری داکرومت می باشد که حرف اول را در صنعت آبکاری فلزات می زند. به دلیل گستردگی خواص این نوع پوشش آبکاری، میزان استحکام قطعات فولادی بیش از پیش افزایش یافته است.   

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()