طرح توجیهی به خدماتی گفته می شود که در راستای مطالعات امکان سنجی تقاضای بازار و توانمندی بالقوۀ متقاضی اجرای پروژه صورت می پذیرد. با استفاده از ایده و طرح های توجیهی می توان رهنمود های مشخص و دقیقی را برنامه ریزی نمود و بر اساس پلن های از پیش برنامه ریزی شده، پروژه را ادامه داد. متناسب با نوع فعالیت ایده های طرح توجیهی متفاوت می باشد ولی به طور جامع بر اساس نیاز و تقاضای بازار سنجیده می شوند.

هزینه و دورنمای طرح توجیهی

هزینه ای که در اجرای پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد عباتند از: سرمایۀ ثابت، تجهیزات مورد استفاده، نوع وسایل نقلیه، میزان هزینه های پیش تولید، هزینه های سوخت، هزینه های نیروی کار، هزینه های استهلاک و نگهداری برخی از تجهیزات و ... می باشند. با بررسی هر کدام از این هزینه ها می توان به هزینه های اولیۀ اجرای پروژه را بدست آورد و سپس با تعیین قیمت فروش محصولات و پروژه می توان به میزان سوددهی سرمایه گذاران پی برد. برای درخواست طرح توجیهی پرورش شترمرغ به سایت مراجعه کنید.

با نگارش طرح توجیهی قرار است به موفقیت پروژه با بهترین سوددهی دست یافت. بنابراین پیش از آغاز اجرای پروژه نیاز است نگارش دورنمای طرح توجیهی صورت پذیرد و پس از بررسی اعداد و ارقام اقدام به راه اندازی پروژه نمائید.

تحلیل بازار و ارائه طرح توجیهی

ابتدای سرمایه گذاری، تحلیل بازار و نیاز بازار می باشد. به عبارتی باید بر روی کالاهایی که بازار به آنها نیاز دارند، سرمایه گذاری صورت گیرد تا موفقیت کسب گردد، در غیر اینصورت محصولات و پروژۀ اجرایی در بازار اشباع می گردد و این مسئله ممکن است سرمایه گذار را متضرر سازد.

شرکت مهندسین مشاور مطصا توانسته رزومۀ موفقیت آمیزی را در خصوص ارائه طرح های توجیهی ارائه دهد و شرکت ها را با دور نمای اجرای پروژه ها و میزان سود اجرای پروژه مطلع سازند.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()