میلگرد استیل یکی از پرفروش ترین محصولات خانوادۀ فولاد استیل استنلس می باشد که به شکل شاخه و کلاف در بازار به فروش می رسد. انواع میلگرد استیل را با نام مفتول می شناسند که از گریدهای سری 300 و 400 در اندازه های مختلف ساخته می شوند. پرفروش ترین گرید مفتول استیل، گرید 304 می باشد  که دارای ضخامت های نازک چون 1.6 میل تا 5 میل است که به شکل کلاف عرضه می شود و این در حالی است که ضخامت های کلفت تر 5 میل تا 300 میل به شکل شاخه های 6 متری و حتی 4 متری به فروش می رسد که بستگی به سفارش خرید میلگرد مشتری دارد. فروش میلگرد استیل در سایت قرار دارد.

کاربرد انواع میلگرد استیل

همانطور که پیش از این مطرح شد، خرید و فروش میلگردهای استیل بر مبنای سفارش مشتری می باشد و بر اساس جدول ساخت مفتول برای خرید مفتول به مشتریان ارائه می شود. به همین دلیل برای خرید انواع مفتول باید پیش از مراجعه به شرکت ها از موجودیت مبلگرد با گرید معین آگاه گردید و سپس میلگرد خود را سفارش دهید. در بازار فروش میلگرد نگیر 304 ، میلگرد ضد اسید 316، انواع میلگرد نسوز و ضد سایش با گرید 321 موجود می باشد که برای مصارف گوناگون چون صنایع مواد غذایی، شفت های ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، انواع قطعه سازی و بسیاری موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید انواع میلگرد استیل استنلس

همانطور که می دانید از مهمترین مشخصه های فولاد استیل این است که با ترکیب عناصر تشکیل دهنده در درصدهای متفاوت می توان فولادی با ویژگی های متفاوت تولید نمود که از مهمترین ویژگی های آلیاژ استیل می توان به خاصیت مغناطیسی، غیر مغناطیسی و نسوز اشاره نمود که در ساخت انواع میلگرد استیل نیز این مسئله صدق می کند و در بازار می توان انواع میلگرد استیل نگیر (غیر مغناطیسی)، میلگرد استیل بگیر و میلگرد استیل نسوز را در گریدهای متفاوت مشاهده نمود که نشان دهندۀ ویژگی های میلگرد می باشد و بر اساس آن خواص برای ساخت کالاها و محصولات فولادی انتخاب می شوند.

در نتیجه برای خرید مفتول استنلس باید به مشخصه های میلگرد توجه نمود و بر مبنای نوع ویژگی که محصول نهایی باید داشته باشد، سفارش میلگرد استیل را انجام دهید. انتخاب نوع میلگرد تأثیر بسزایی در کیفیت محصولات دارد.

شرکت الف استیل چندین سال است که در عرصۀ خرید و فروش فولاد استنلس فعالیت دارد و می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین محصولات فولادی راهنمائی کند.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()