لوله استیل یکی دیگر از محصولات تولید شده از آلیاژ فولاد استیل می باشد که دارای مصارف گوناگونی در صنایع مختلف می باشد. با پیشرفت دانش بشری، استفاده از آلیاژ استیل گسترش پیدا کرد در نتیجه به شکلهای متفاوتی از آلیاژ فولاد به کار گرفته شد که یکی از این اشکال لوله های استیل می باشد که صنعتگران برای تولید محصولات استیل از خرید انواع لوله استیل استفاده می کنند. 

نکته قابل توجه در رابطه با هدف از ساخت لوله های استیل این است که به راحتی بتوان جابجایی و انتقال مایعات، گاز و هر نوع ماده پودری شکل را انجام داد. فولاد استیل به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بهترین گزینه برای استفاده از چنین مقاصدی می باشد. بنابراین انواع لوله استیل را در سایز و ضخامت های استاندارد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کند. در بازار ایران فروش عمده لوله های استیل مربوط کشورهای تایوان، سوئد و همچنین چین می‌باشد و شامل گریدهای متفاوتی چون ،۳۲۱ ،۳۱۰ ،۳۱۶ ،۳۰۴، ۲۰۱، و غیره است. ساخت لوله های استیل در مدل های متفاوتی می باشد تا کارایی لازم را در ساخت دستگاه ها و محصولات استیل فراهم آورد.

انواع لوله استیل 

لوله های استیل در مدل های لوله استیل بدون درز و لوله های استیل درز دار تقسیم بندی می شوند که هر کدام از ورق های استیل گرید سری ۳۰۰ ساخت می شوند تا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و انتقال مایعات و جامدات داشته باشند. برای مثال ساخت انواع لوله استیل صنعتی و اینچی از فولادهای استیل گرید ۳۰۴، ۳۲۱، ۳۱۰ و ۳۱۶ استفاده می‌‌شود تا ویژگی های خاصی را در صنعت تولید محصولات ایجاد نماید. از دیگر نمونه‌های لوله استیل می توان به خرید لوله استیل نسوز 310 ، دارویی و همچنین لوله استیل دکوراتیو که برای ساخت لوازم دکوراسیون داخلی استفاده می شود اشاره نمود.

قیمت لوله استیل

قیمت خرید لوله های استیل همانند ورق های استیل بستگی به ترکیبات شیمیایی، خواص خواص و ابعاد لوله های استیل دارد. در نتیجه هنگام خرید لوله های استیل باید تمام مشخصات فنی ساخت رادر نظر گرفته و سپس پس بر اساس نوع کالای تولیدی، لوله استیل استنلس را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

شرکت الف استیل عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان آلیاژ فولاد استیل در ایران فعالیت دارد انواع لوله استیل را در سایزهای متفاوت برای مصارف گوناگون عرضه می کند. برای خرید لوله های استیل می توانید با مرکز فروش محصولات آلیاژ فولاد تماس گرفته و از قیمت لوله استیل مطلع گردید.

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()