واحد گشت به مرکزی اطلاق می شود که شرایط مناسبی برای کرایه اتوبوس دربستی را برای افراد به صورت دسته جمعی فراهم می آورد. در نتیجه با بهره گیری از این موقعیت افراد مختلف می توانند متناسب با تعداد نفرات و همچنین مقصد مورد نظر نسبت به اجاره اتوبوس دربستی از طریق مراکز واحد گشت معتبر اقدام نمایند. یک سری نکات در زمینه دریافت خدمات از سوی واحد گشت وجود دارد که کسب آگاهی نسبت بدان باعث می گردد راحت تر بتوان از چنین مراکزی خدمات مورد نیاز را دریافت کرد. واحد گشت تهران با در اختیار داشتن سابقه طولانی و درخشان در حوزه خدمات  واحد گشت ، همواره می توانند متناسب با نیازتان، مناسب ترین اتوبوس را به مشتریان پیشنهاد دهند.

واحد گشت و نکات مهم آن

اگر به دنبال دریافت خدمات واحد گشت هستید، بایستی چندین فاکتور مهم و اساسی را در نظر بگیرید، که عبارتند از:

  • مدت زمان اجاره: همواره باید پیش از اجاره اتوبوس، مدت زمان بر اساس ساعت، روز، هفته و ماه را تعیین نمائید. این عامل به تنهایی تأثیر مستقیم بر روی هزینه واحد گشت می گذارد.
  • تعداد صندلی: با توجه به اینکه شرکت های متعددی در زمینه ساخت اتوبوس فعالیت نموده اند، متناسب با سیاست مدیریتی هر مجموعه واحد گشت، از اتوبوس هایی با ظرفیت متفاوت استفاده می کنند.
  • میزان امکانات رفاهی اتوبوس: داشتن سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، داشتن سیستم صوتی و تصویری و همچنین یخچال برای قرار دادن آب و مواد خوراکی از دیگر موارد مهم می باشد که هنگام اجاره اتوبوس دربستی باید از سوی فرد در نظر گرفته شود.
  • میزان مسافت: از فاکتورهای مهم دیگر که بر روی هزینه واحد گشت دریافتی تأثیرگذار می باشد، به شمار می رود. در واقع متناسب با میزان مسافت بر حسب کیلومتر بر ساعت، ممکن است از سوی فرد در نظر گرفته شود.

لذا جهت دریافت اطلاعات دقیق نسبت به سطح خدماتی که مراکز واحد گشت تهران مانند  اجاره اتوبوس دربستی به مشتریان خود ارائه می دهند، می توانید با دفتر پذیرش مجموعه تماس بگیرید.

 

واحد گشت یک مجموعه فعالی است که نوع خدمات آن در حول اجاره اتوبوس دربستی می باشد. همانطور که می دانید، مواقع متعددی وجود دارد که افراد خواستار تهیه اتوبوس برای تردد در سطح شهر و خارج شهر هستند.  بنابراین تلاش می کنند از امکانات مراکز واحد گشت بهره مند گردند. متناسب با تعداد نفرات و همچنین بودجه ای که برای امور ایاب و ذهاب در نظر گرفته‌اند می توانند کرایه اتوبوس دربستی از واحد گشت درخواست کنند. واحد گشت تهران نیز در ارائه چنین خدماتی پیشگام بوده و همواره با تأمین ناوگان اتوبوس شهری معمولی و همچنین لوکس، آماده سرویس ساده و در عین حال ویژه و vip به مشتریان گرامی هستند.

نکاتی درباره اجاره اتوبوس از واحد گشت

لازم به ذکر است که ارگان های مختلف نیز می توانند از خدمات واحد گشت برای اجاره و کرایه اتوبوس دربستی استفاده کنند. به عنوان مثال، مدارس، شرکت ها، کارخانجات، باشگاه ها، هتل ها، آژانس های مسافرتی و غیره می توانند جهت جابجایی دانش آموزان، پرسنل، بازکنان، مسافرین و ... اقدام به اجاره اتوبوس دربستی معمولی و یا ویژه نمایند. از این رو هزینه واحد گشت می تواند مبتنی بر نوع خدماتی که دریافت می کنند، متغیر تعیین گردد.

فاکتورهای متعدد دیگری همانند تعداد ظرفیت صندلی اتوبوس، برند آن و همچنین امکانات رفاهی که یک وسیله نقلیه عمومی می تواند داشته باشد، تعیین می گردد. هم اکنون مبتنی بر نیاز می توانید از طریق واحد گشت تهران، اتوبوس دربستی ارزان و یا وی آی پی درخواست کنید. با بهره گیری از چنین خدماتی، می توان در زمان و هزینه صرفه جویی نمود و در عین حال فضای مناسبی را برای مسافرت گروهی فراهم نمود.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی تنظیم قرارداد و دریافت خدمات از واحد گشت، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید. پس از بیان جزئیات مربوطه، در نهایت متناسب با بودجه در نظر گرفته شده، می توانید درخواست اجاره اتوبوس دربستی داشته باشید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()