واحد گشت از جمله مراکزی است که در حوزه حمل و نقل شهری فعالیت دارد و متناسب با نیاز جامعه، با تأمین ناوگان اتوبوس در مدل و برندهای متفاوت، در تلاش برای ارائه بهترین سرویس به عموم افراد می باشند. از مهمترین خدمات  واحد گشت ، اجاره اتوبوس دربستی با رانندگان مجرب و خوش برخورد می باشد. در نتیجه سازمان های مختلف، مدارس و ... می توانند برای تهیه سرویس ایاب و ذهاب کارکنان، دانش اموزان و مواردی از این قبیل، از طریق واحد گشت، نسبت به کرایه اتوبوس اقدام نمایند. نیاز به ذکر است که واحد گشت تهران از سابقه طولانی و درخشان در زمینه حمل و نقل شهری به صورت خصوصی برخوردار می باشند.

بهترین واحد گشت در منطقه تهران

همچنان بسیاری از ارگان ها می توانند بدون دغدغه سرویس دربستی خود را از مرکز واحد گشت در منطقه تهران تأمین کنند. با آگاهی نسبت به کیفیت خدمات چنین مجموعه هایی، افراد عادی نیز برای اجاره اتوبوس دربستی در راستای فراهم نمودن وسیله نقلیه میهمان در برگزاری مراسم تشریفاتی و همچنین خاکسپاری می توانند با مجموعه واحد گشت تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

از نکات مثبت دریافت خدمات از طریق واحد گشت، تنوع مدل اتوبوس است که به افراد کمک می کند تا بتوانند متناسب با تعداد نفرات، اتوبوس با ظرفیت صندلی مناسب را رزرو کنند. همواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد گشت تهران تماس بگیرید. پس از بررسی امکاناتی که قادر به ارائه آنها هستند، با آسودگی خاطر می توانید اتوبوس شهری و یا اتوبوس ویژه و VIP مورد نیاز خود را با رانندگان حرفه ای و خوش اخلاق برای تعداد ساعات و روز مشخص رزرو نمائید. لازم به ذکر است که هزینه واحد گشت دارای یک تعرفه مشخص می باشد که البته ممکن است که متناسب با سیاست مدیریتی هر مرکز واحد گشت، تفاوت قیمت جزئی را شاهد باشید.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 36
نمایش همه
علاقه مندی ها ()