پودر کلر یا کلسیم هیپوکلوریت یک ترکیب معدنی است که در بازار به فروش می‌ رسد. پودر کلر با نام پودر سفید کننده یا پودر آهک کلر نیز می‌ شناسند. پودر کلر از مواد بسیار مهم برای ضدعفونی کردن استخر ها می‌ باشد. پودر کلر ماده‌ ای جامد و سفید رنگ است که انواع تجاری آن زرد رنگ می‌ باشد. در این مجموعه انواع پودر کلر با درصد خلوص مختلف از جمله پودر کلر ۶۰ درصد با مناسب‌ ترین قیمت به فروش می‌ رسد. برای خرید پودر کلر ۶۰ درصد با همکاران ما در شرکت جهان امید مهر آتنا تماس گرفته و از قیمت پودر کلر مطلع شوید.

خرید پودر کلر ۶۰ درصد

 پودر کلر ۶۰ درصد در آب بسیار محلول می‌ باشد و باید میزان مناسبی از پودر کلر را در آب حل کنید. استفاده از پودر کلر در میزان استاندارد موجب ضدعفونی شدن آب و عدم آسیب به انسان‌ ها می‌ شود. برای گند زدایی و ضدعفونی کردن آب از کلر استفاده می‌ شود. استفاده از کلر برای ضدعفونی برای آب استخر بسیار رایج است. از پودر کلر یا قرص کلر می‌ توانید برای ضدعفونی آب استخر بهره ببرید. تولید کلسیم هیپوکلوریت یا پودر کلر ۶۰ درصد با استفاده از تصفیه آهک با گاز کلر به دست می‌ آید. در تولید پودر کلر که به صورت صنعتی انجام می‌ شود این واکنش در مراحل مختلف انجام گرفته تا بتوان غلظت‌ های مختلفی از پودر کلر را به دست آورد. برای خرید پودر کلر ۶۰ درصد حتماً از مراکز معتبر و تخصصی خریدتان را انجام دهید تا از کیفیت پودر کلر مطمئن شوید. فروش پودر کلر ۶۰ درصد از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا با بهترین کیفیت ارائه می‌ شود و شما با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با همکاران ما می‌ توانید سفارش خرید پودر کلر ۶۰ درصد را ثبت نمایید. 

پودر کلر با درصد خلوص مختلف به تولید می‌ رسد که یکی از انواع آن پودر کلر ۶۰ درصد است که استفاده از آن برای ضدعفونی آب بسیار رایج می‌ باشد. در زمان خرید پودر کلر ۶۰ درصد باید توجه کنید که این ماده را به دور از مواد عالی و فلزات خشک و سرد نگهداری کنید. دقت کنید که در صورت مخلوط پودر کلر ۶۰ درصد با برخی از مواد شیمیایی موجب تولید گاز سمی خواهد شد. استفاده از پودر کلر برای ضدعفونی کنندگی آب استخر انجام می‌ شود و پودر کلر ۶۰ می‌تواند گند زدایی آب را انجام داده و با میکروب زدایی ،میکروب و باکتری‌های آب را از بین ببرد.

مزایای پودر کلر ۶۰ درصد

پودر کلر ۶۰ درصد با خاصیت ضدعفونی کننده برای ضدعفونی آب و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. پودر کلر ۶۰ درصد ماندگاری بالا دارد و همچنین عملکرد سریعی را از آن مشاهده می‌ کنیم. استفاده از پودر کلر ۶۰ درصد برای استخر ها موجب عدم آسیب به تجهیزات خواهد شد. پودر کلر ۶۰ درصد قیمت بسیار مناسبی دارد و از ارزان‌ترین ترکیبات دارای کلر می‌ باشد همچنین دسترسی آسان به استفاده از پودر کلر ۶۰ درصد خواهیم داشت. باید دقت کنید که استفاده بیش از حد از این ماده مسمومیت‌ هایی را ایجاد خواهد کرد بنابراین با توجه به حجم آب باید میزان مناسبی از پودر کلر را ۶۰ درصد را استفاده کنید. در شرکت جهان امید مهر آتنا فروش پودر کلر ۶۰ درصد با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌ شود و مشتریان گرامی از طریق سایت می‌ توانند انواع محصولات را مشاهده نمایند همچنین برای استعلام قیمت پودر کلر ۶۰ درصد و سایر محصولات با تماس با همکاران ما در شرکت جهان امید مهر آتنا می‌ توانند اطلاعات لازم را به دست آورند.

 

شرکت جهان امید مهر آتنا 

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285           

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()