تفنگ پی ‌سی ‌پی توسط شرکت آلمانی "Carl Walther GmbH" تولید شده است. این تفنگ برای نخستین بار در سال 1929 معرفی شد و به عنوان یک تفنگ پیستولت کوچک و قابل حمل برای استفاده در پلیس و نیروهای نظامی طراحی شده است. تفنگ پی سی پی به دلیل ساختار مقرون به صرفه، دقت بالا و قابلیت انعطاف پذیری در محیط‌ های مختلف، به یکی از تفنگ ‌های پرطرفدار در دهه‌ های بعد از تولید آن تبدیل شد. امروزه اکثر افراد خواستار خرید تفنگ پی سی پی هستند. چندین سال است که توسط مجموعه طبیعت نو، مدل های متنوعی از تفنگ پی سی پی و سایر تجهیزات طبیعت گردی به فروش می رسد.

موارد کاربرد تفنگ پی سی پی

ابتدا تفنگ پی سی پی برای استفاده در نیروهای پلیس و نظامی طراحی شده بود، اما امروزه از آن در موارد مختلف دیگر نیز استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای تفنگ  PCPعبارتند از:

  • مصارف دفاع شخصی: تفنگ PCPبه عنوان یک ابزار دفاع شخصی بکار برده می ‌شود و برای محافظت از خود در مواقع خطرناک می توان استفاده کرد. البته جهت انجام چنین کاری نیاز به دریافت مجوز است و تنها برخی از کشورها چنین قانونی به شهروندان خود ارائه می دهند.
  • تیراندازی ورزشی: تفنگ پی سی پی برای تیراندازی ورزشی و رقابت‌ های تیراندازی استفاده می ‌شود و به عنوان یک تفنگ دقیق و قابل اعتماد محسوب می گردد.
  • تهیه کلکسیون شخصی: برخی از افراد تمایل به خرید تفنگ PCPدر مدل های متفاوت دارند تا بتوانند کلسیون شخصی اسلحه برای خود تهیه کنند.
  • تمرین و آموزش: فروش تفنگ پی سی پی برای تمرین و آموزش نیروهای پلیس و نظامی، همچنین تیراندازان حرفه ‌ای می تواند کارآمد باشد.

جهت بررسی مشخصات فنی و همچنین خرید تفنگ pcp و انواع تفنگ بادی در برندهای معتبر می توانید به وب سایت فروشگاه طبیعت نو مراجعه نمائید.

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021

09125491251

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()