آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان یک مرکز معتبر و قابل اطمینان در ارائه خدمات آموزشی در حوزه شیرینی پزی و قنادی می باشند. این آموزشگاه شیرینی پزی پس از اتمام دوره به هنرجویان خود مدرک بین المللی قنادی می دهند. داشتن مدرک بین‌المللی در زمینه قنادی و شیرینی‌پزی می ‌تواند به شما در پیشرفت حرفه ‌ای و تحقق اهداف شغلی شما کمک کند. به عبارتی ثبت نام در آموزشگاه شیرینی پزی به شما کمک می کند که بتوانید تجربیات خود را در این زمینه تقویت کنید.

مباحث اصلی در آموزشگاه شیرینی پزی 

با توجه به اینکه تعدد آموزشگاه شیرینی پزی در سطح شهر ممکن است زیاد باشد، بدون شک بررسی سابقه فعالیت آن مجموعه و همچنین مبانی که به هنرجویان خود ارائه می دهند، حائز اهمیت می باشند. در همین راستا، در این بخش از مقاله شما را با مطالب مفید دیگر آشنا خواهیم نمود. به عنوان مثال، معمولاً در آموزشگاه شیرینی پزی موارد زیر تدریس می ‌شود:

  • مبانی شیرینی پزی: این شامل آشنایی با انواع مواد اولیه، نقش هر ماده در تهیه شیرینی، تاثیر مواد مختلف بر ساختار و طعم شیرینی و تکنیک‌ های اصلی پخت شیرینی است.
  • تهیه و تزئین شیرینی ‌ها: در این بخش هنرجویان با روش‌ های مختلف تهیه شیرینی‌ ها از جمله کیک، کلوچه، پای، کوکو، کلچه، دسر و ... آشنا می‌ شوند و جزء مباحث اصلی هر آموزشگاه شیرینی پزی محسوب می گردد.
  • مهارت‌ های خاص: در آموزش کیک و شیرینی پزی ممکن است به مهارت‌ های خاصی مانند ساخت گل ‌های خوراکی، تزئین با قالب‌ های خاص، استفاده از رنگ‌ های طبیعی و ... پرداخته شود.

با این مطالب، هنرجویان می‌ توانند مهارت‌ های لازم برای تهیه و تزئین انواع شیرینی‌ خوشمزه را به دست آورند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مباحثی که توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ارائه داده می شود، می توانید با پرسنل مجموعه تماس حاصل فرمائید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:

ده خط پاسخگو

021-91002010

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()