کفش ایمنی ایمن پیما از جمله برندهای معتبر ایرانی است که در لیست دسته بندی کفش کار توسط فروشگاه رادین ایمن به مشتریان پیشنهاد داده می شود. پارامترهای متعددی در انتخاب کفش ایمنی مد نظر قرار گرفته می شوند که نقش اساسی بر روی کیفیت راه رفتن فرد خواهد داشت. کفش ایمنی ایمن پیما و کفش ایمنی ایمن پا در چند طبقه بندی متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با نوع خطرات احتمالی در محیط مورد نظر خواهد داشت.

مشخصات فنی کفش ایمنی ایمن پیما استاندارد

کفش ایمنی ایمن پیما و  کفش ایمنی ایمن پا استاندارد باید دارای مشخصات فنی خاصی باشد تا بتواند محافظت کافی برای پاها در مقابل خطرات مختلف فراهم کند. برخی از مشخصات فنی کفش ایمنی استاندارد عبارتند از:

  1. مقاومت در برابر ضربه: کفش باید قادر به جذب و تحمل ضربات و فشارهای ناشی از سقوط اشیاء و یا ضربه‌های مکانیکی دیگر باشد.
  2. مقاومت در برابر آب، روغن و مواد شیمیایی: کفش باید دارای موادی باشد که مقاومت مناسبی در برابر آب، روغن و مواد شیمیایی داشته باشند تا پاها را در معرض خطرات این نوع مواد نگذارند.
  3. قابلیت ضد لغزش: کفش باید دارای سطح ضد لغزش باشد تا از احتمال لغزیدن در سطوح لغزنده جلوگیری کند.
  4. مقاومت در برابر حرارت: کفش باید قادر به تحمل دماهای بالا یا پایین باشد تا پاها را در معرض خطرات حرارتی نگذارد.
  5. پنجه‌های فولادی: برخی از کفش‌های ایمنی دارای پنجه‌های فولادی هستند که از آسیب دیدگی پاها در صورت سقوط اشیاء سنگین جلوگیری می‌کنند.
  6. طراحی مناسب: کفش باید طراحی مناسب و راحتی داشته باشد تا به کاربر احساس راحتی و رضایت بخشی دهد.

به طور کلی، کفش ایمنی ایمن پیما اورجینال باید به طور کامل با استانداردهای مشخص شده مطابقت داشته باشد تا بتواند به خوبی وظایف حفاظتی خود را انجام دهد. در صورت تمایل به بررسی مدل های متنوع و در نهایت  خرید کفش ایمنی ایمن پا و کفش ایمنی ایمن پیما می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()