زغال قلم از دیگر انواع زغال در بازار به شمار می رود که می توانید، متناسب با مصارفی که مد نظر دارید، با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب آن را تهیه نمائید. فروش زغال قلم در ابعاد و ضخامت متفاوت صورت می پذیرد و امروزه شاهد گسترش فعالیت مراکز تولید زغال لیمو در سطح بازار هستیم. در پی این اتفاق، زغال لیمو قلمی بیش از زغال های ساده مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود و از مزایای آن برای امور طباخی استفاده می نمایند. از ویژگی های مهم  زغال لیمو قلم می توان به براق و سیاه بودن، بدون شکاف بودن و عدم تولید بوی نامطبوع اشاره نمود. توسط مجموعۀ سالار سوز جنوب در بسته بندی کارتنی، قادر به خرید زغال لیمو قلم خواهید بود.

خرید زغال لیمو قلمی

در فرآیند تولید زغال لیمو قلمی، فشار حرارت بالایی برای افزایش کیفیت زغال نیاز است که ارتباط مستقیم با عملکرد کوره و قدرت آن خواهد داشت. در این صورت مدت زمان بیشتری، بازدهی و حرارت خود را حفظ می کند. با توجه به حساسیتی که مصرف کنندگان دارند، هر چقدر زغال لیمو قلمی یکدست و بدون ترک باشد، بدیهی است از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار می باشد. از دیگر مشخصه های زغال لیمو قلمی می توان به بدون گاز و دود بودن آن اشاره نمود که دارای دوام بسیار بالا است و محصول مناسبی برای فراهم نمودن آتش امور طباخی می باشد.

جهت تأمین زغال کبابی، می توانید از زغال های لیمو قلم استفاده نمائید چون در تکه های بزرگ تهیه می شوند و این چنین دارای ماندگاری بیشتری هستند. قیمت زغال لیمو قلمی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که ارتباط مستقیم با میزان کیفیت آن خواهد داشت. هم اکنون از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب می توانید نسبت به سفارش اینترنتی زغال لیمو قلمی اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()