چندین سال است که شاهد گسترش مراکز فروش زغال در سطح بازار هستیم چون مصارف گوناگونی دارد. جهت تولید زغال لیمو سکه ای از چوب درختان مرکبی همچون انواع لیمو، پرتقال و نارنج استفاده می شود. زغال همان از نیمه سوزاندن چوب درختان بدست می آید چون نیاز به زمان کمتری برای سوزاندن و آتش گرفتن دارد. ضمن آنکه نیاز به فضای اندک دارد و بدین ترتیب می توان متناسب با نوع مصارفی که دارید، با خرید   زغال لیمو سکه ای  ، در محیط های مختلف، آتش مورد نیاز خود را ایجاد کنید. در حال حاضر از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب می توانید اقدام به خرید زغال با کیفیت نمائید.

سفارش اینترنتی زغال لیمو سکه ای

هنگام خرید زغال لیمو سکه ای با فروش زغال لیمو جهرم رو به رو می شوید و به شما پیشنهاد داده می شود. این دسته از تولیدات زغال لیمو، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که در منطقۀ جهرم پرورش مرکباتی همچون لیمو بیشتر صورت می پذیرد، بدیهی است، جهت تولید انواع زغال از چوب درختان لیمو استفاده می نمایند. در همین راستا، شاهد تولید و عرضۀ زغال لیمو جهرم در ابعاد و کیفیت متفاوت هستیم. متناسب با مصارفی که دارید، می توانید اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو قلم، زغال لیمو حبه ای و غیره نمائید.

جهت خرید زغال لیمو قلمی و سایر انواع برای استعمال دخانیات، ذغال لیمو سکه ای می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. این در حالی است که از زغال های لیمو برای امور طباخی نیز استفاده می شود. با توجه به اینکه مراکز متعددی در حوزۀ تولید زغال فعالیت می کنند، در محصولات موجود در بازار، به سهولت می توانید اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای نمائید. در صورت نیاز به تأمین زغال های با کیفیت و مرغوب می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()