پلاستیک نقش پر رنگ در صنعت دارد چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. در نتیجه تولید کنندگان نایلون توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته موفق به تولید نایلون شیرینگ در ابعاد و رنگبندی متفاوت گردند. بیشترین کاربرد نایلون شیرینگ ر می توانید در امور بسته بندی محصولات در صنیع مختلف ملاحظه نمائید. این نوع پلاستیک در برابر حرارت بالا، تغییر شکل می دهد و این چنین قادر به بسته بندی کالاها به صورت وکیوم می نمایند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در عرصۀ پلاستیک، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به تولید و فروش نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار گردند.

سفارش نایلون شیرینگ با کیفیت و ارزان

تولید نایلون شیرینگ به صورت رولی است که امکان استفاده از آن برای افراد راحت تر باشد. جهت تولید پلاستیک شیرینگ نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص است. لازم به ذکر است که جهت استفاده از این نوع نایلون نیز بایستی از دستگاه های نایلون شیرینگ پک بهره گرفته شود، که امکان تولید حرارت بالا برای وکیوم کردن محصولات بسته بندی شده را داشته باشد. علت اصلی استقبال از پلاستیک برای بسته بندی کالاها، جلوگیری از نفوذ رطوبت، آب، آلودگی و گرد و غبار می باشد.

از ویژگی های شاخص نایلون شیرینگ می توان به شفاف بودن، قابلیت رنگ پذیری، دوام بالا و مقاومت در برابر پارگی و تابش مستقیم نور خورشید اشاره نمود. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که صنایع مختلف بتوانند در صورت لزوم، برای بسته بندی اقلام کوچک و بزرگ اقدام به خرید نایلون شیرینگ نمایند. هم اکنون می توانید متناسب با میزان مصرف و نوع اقلام از مزایای نایلون شیرینگ بهره مند گردید. در حال حاضر امکان خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ در ابعاد و رنگبندی سفارشی از طریق دریا پلاستیک با قیمت ارزان تر از بازار برای صاحبان کسب و کار و مراکز عرضۀ پلاستیک های صنعتی فراهم می باشد.

 

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()