زغال کاربرد گسترده ای دارد چون به عنوان مواد اولیه و عامل اصلی برای تولید آتش مورد استفاده قرار گرفته می شود. در سطح بازار شاهد فروش زغال لیمو قلم، سکه ای، حبه ای و غیره هستیم که باعث گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند خرید و استفاده خود را انجام دهند. تولید  زغال لیمو قلم به منظور تأمین آتش مورد نیاز در سطح شهر است چون امکان دسترسی به چوب خشک درختان و فضای بزرگی برای ایجاد آتش نیست. بنابراین با خرید زغال لیمو قلم و در اختیار داشتن یک منقل، به سهولت می توان آتش مورد نیاز برای مصارف استعمال دخانیات و همچنین پخت و پز فراهم می شود.

مشخصۀ زغال لیمو قلمی مرغوب

زغال لیمو قلم طی یک پروسۀ مشخص، به صورت سنتی و یا صنعتی تولید و عرضه می شوند. بنابراین در سطح بازار شاهد فروش ذغال لیمو قلمی با کیفیت های متفاوت هستیم که باعث می گردد تا افراد راحت تر انتخاب و خرید خود را انجام دهند. مجموعۀ سالار سوز جنوب همواره متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند امکان خرید زغال لیمو قلم مرغوب و با کیفیت را با قیمت ارزان تر در دسترس مشتریان قرار دهند. زغال لیمو قلم فشرده و زغال لیمو قلمی سنتی رایج ترین انواع زغال لیمو قلم به شمار می روند که به روش های متفاوت تولید می شوند.

امروزه برخی از تولید کنندگان به منظور افزایش حجم تولیدات خود، توانسته اند موفق به تولید زغال لیمو قلمی  به روش صنعتی گردند که از کوره های صنعتی و کاملاً مکانیزه برای پختن زغال ها استفاده می نمایند. از آنجایی که بیش از گذشته شاهد کاربرد زغال در کشور هستیم، بررسی کیفیت و بافت زغال برای خریدار حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و دوام زغال حین آتش گرفتن خواهد داشت. هم اکنون از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، به صورت کیلویی و بسته بندی کارتنی می توانید اقدام به خرید زغال نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()