متناسب با محیط آشپزخانه بایستی اقدام به خرید سینک ظرفشویی نمائید. سینک گرانیتی یکی از گزینه های پرطرفدار به شمار می رود چون از مقاومت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه از متریال مختلف برای ساخت سینک های ظرفشویی بهره گرفته می شود، متناسب با فضای دکوراسیون آشپزخانه و هزینه ای که در اختیار دارید، می توانید اقدام به خرید سینک گرانیتی نمائید. از پرسش های رایجی که هنگام انتخاب سینک آشپزخانه می شود، این است که سینک گرانیتی بهتر و یا سینک استیل؟ در جواب این پرسش بایستی به مزایا و معایب هر کدام از دسته بندی پرداخت. فروشگاه سینک گرانیتی به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات آشپزخانه، توانسته اند موفق به فروش سینک گرانیتی در طرح های مختلف گردند.

خرید سینک گرانیتی ضد خش

سینک گرانیتی از جمله مدرن ترین تجهیزات آشپزخانه به شمار می رود که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. جهت تولید سینک گرانیتی از مواد پلیمری، سنگ گرانیت و همچنین رنگ اکریلیک و رنگ معمولی بهره گرفته می شود و نسبت به سایر سینک ها، دارای ظاهری شیک و به روز می باشد. از ویژگی های این نوع سینک می توان به رعایت اصول بهداشتی و قابلیت آنتی باکتریال بودن آن اشاره نمود چون امکان اجازۀ رشد به قارچ ها و کپک را نمی دهد.

به طور کلی هنگام خرید سینک گرانیتی بایستی به استحکام سینک توجه داشته باشید که در برابر ضربات وارده از افتادن ظروف در داخل سینک، مقاومت لازم را داشته باشد. ضمن آنکه سینک گرانیتی استاندارد دارای تحمل گرمای زیادی می باشد. جهت اطلاع از قیمت سینک گرانیتی و انتخاب طرح مناسب می توانید به فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی مراجعه نمائید. بدین ترتیب با دسترسی داشتن مدل های متنوع و امکان مقایسۀ هر یک از محصولات، راحت تر می توانید انتخاب و خرید هود مخفی را انجام دهید.

 

فروشگاه سینک گرانیتی

  پشتیبانی سایت : تهرانپارس - فرجام - پلاک 61/69
 پشتیبانی سایت : 308 14 261 - 021
پشتیبانی فروش : 05 1396 0- 912 0
 ایمیل : info At sinkgraniti.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()