مراکز متعددی در حوزۀ تولید زغال فعالیت دارند چون روز به روز بر میزان مصرف زغال افزوده می گردد و به همین دلیل شاهد فروش زغال لیمو سفره خانه ای در لیست محصولات زغال در سطح بازار هستیم. جهت تولید زغال از چوب خشک استفاده می گردد و بدین ترتیب ممکن است زغال های تولیدی نسبت به یکدیگر دارای یک سری ویژگی های متفاوت می باشند. هنگام خرید زغال لیمو سفره خانه ای از مجموعۀ سالار سوز جنوب ، متناسب با نیازی که دارید، با بسته بندی کارتنی و کیلویی خریداری نمائید.

خرید زغال لیمو سفره خانه ای بدون دود و گاز سمی

مراکز سفره خانه به منظور تأمین زغال مورد نیاز جهت مصارف استعمال دخانیات و طباخی می توانند از طریق مراکز فروش زغال، محصولاتی با کیفیت خریداری نمایند. فروش  زغال لیمو سکه ای سفره خانه ای بیش از زغال های معمولی مورد استقبال قرار گرفته می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است. در واقع زغال های لیمو سفره خانه ای هنگام سوختن، بوی مطبوع مرکبات از آن متساعد می شود. ضمن آنکه امکان خرید ذغال لیمو سفره خانه ای در ابعاد مختلف وجود دارد. هم اکنون به سهولت می توانید از مراکز فروش زغال، زغال لیمو مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

اگر در پی خرید زغال لیمو سفره خانه ای هستید، بایستی توجه ویژه نسبت نوع زغال داشته باشید. زغال لیمو سفره خانه ای را از چوب درختان مرکب تولید می کنند و دارای کیفیت بالایی می باشند. از ویژگی های مهم ذغال لیمو سفره خانه ای مرغوب می توان به داشتن انسجام، یک تکه بودن، عدم ترک خوردگی و رنگ یکپارچه مشکی آن اشاره نمود. مراکز سفره خانه متناسب با حجم مصرفی که دارند، می توانند از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، با اطمینان خاطر اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای  با دوام و مرغوب نمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()