به طور کلی مصارف زغال بیش از گذشته می باشد چون استفاده از چوب درختان در محیط های مسکونی  و شهری غیر ممکن است. بنابراین افراد زیادی در بخش تولید زغال سرمایه گذاری می کنند و به همین دلیل در سطح بازار شاهد فروش زغال سکه ای در ابعاد و کیفیت های متفاوت هستیم. لذا در صورت نیاز به ایجاد آتش برای امور پخت و پز، استعمال دخانیات، راه اندازی کرسی و ... می توانید از مزایای  زغال سکه ای  بهره مند گردید. بنابراین با آسودگی خاطر می توانید از ویژگی های مهم این نوع زغال برای تأمین حرارت مورد نیاز برای پختن کباب و یا امور استعمال دخانیات استفاده نمائید.

خرید زغال سکه ای با کیفیت

با توجه به ویژگی های ظاهری و کاربردی که زغال لیمو سکه ای دارد، جزء یکی از پرفروش ترین انواع زغال در بازار محسوب می گردد. از زغال سکه ای می توان در امور استعمال دخانیات بیشتر استفاده می شود و به همین دلیل خیلی از افراد طرفدار این محصول می باشند. اگر در پی خرید زغال با کیفیت هستید، با اطمینان خاطر می توانید از ویژگی های زغال سکه ای برای فراهم نمودن حرارت و گرمای مورد نیاز خود استفاده نمائید. با توجه به نیاز و میزان مصرفی که دارید، می توانید اقدام به  خرید زغال لیمو  نمائید. این نوع زغال به دلیل ابعاد کوچک تری که دارند، بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

این نوع زغال با توجه به ابعاد کوچکی که نسبت به زغال لیمو قلم دارند، زودتر آتش گرفته و به نوعی حرارت زیادی را تولید می کند. بدین ترتیب در صورت نیاز به تأمین زغال مورد نیاز خود، می توانید بهترین محصول را از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، در بسته بندی های کارتنی و کیلویی خریداری نمائید. با خرید زغال سکه ای با کیفیت، دیگر نیاز نیست نگران چگونگی تأمین آتش مورد نیاز خود باشید.

     سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()