امروزه خیلی از صاحبان کسب و کار جهت تأمین کفش کار اقدام به خرید کفش نگهبان می نمایند. در واقع  کفش نگهبان  از جمله برندهای شناخته شده در عرصۀ فروش کفش ایمنی به شمار می رود و به دلیل کیفیت بالای محصولات، مورد استقبال اکثر کارفرمایان قرار گرفته می شود. در حال حاضر امکان خرید کفش نگهبان با قیمت بی نظیر برای عموم افراد فراهم می باشد. اکثر مشاغل ممکن است صدمات فیزیکی برای کارگران و کارمندان آن مجموعه بوجود آورد. بنابراین رعایت اصول و نکات ایمنی حین کار برای کلیۀ کارفرمایان ضرورت دارد. در حال حاضر، فروشگاه رادین ایمن به فعالیت خود در حوزۀ فروش کفش ایمنی، دستکش کار، کلاه ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی می پردازند.

مزیت خرید کفش نگهبان

بنابراین متناسب با حرفه ای که دارید، می توانید مناسب ترین کفش نگهبان را خریداری نمائید. هنگام خرید کفش نگهبان بایستی به متریال آن توجه داشته باشید چون فاکتور مهم در حفظ سلامت پاهای شما به شمار می رود. برند نگهبان در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به تولید انواع پوتین و کفش ایمنی گردند. بنابراین صاحبان مشاغل در حوزۀ ساخت ساز جهت حفظ ایمنی کارگران خود، از مزایای کفش نگهبان بهره مند گردند. طراحی کفش کار نگهبان، ساق کوتاه می باشد تا راحتی لازم را برای فرد بوجود آورد.

از مشخصات اصلی کفش نگهبان می توان به کیفیت بالای متریال به کار رفته و رعایت اصول طبی بودن کفش اشاره نمود. قطعاً مشاغل مختلف همچون تولید کنندگان مواد شیمیایی، صنعت معدن، پالایشگاه های نفت و گاز و ... می توانند با آسودگی خاطر با  خرید کفش کار  نگهبان، بهترین شرایط را برای حفظ سلامت پاها فراهم آورند. هم اکنون کارفرمایان جهت تأمین انواع کفش نگهبان می توانند به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمایند و بهترین انتخاب خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()